• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

addy zei:
Mooie website Carclean.com team: :cool www.monello.nl
Vind je? Als webdesigner zou ik zo iets nooit durven maken en als bezoeker klik ik hem gauw weg. Waarom?, teveel pijn aan de ogen! Mag allemaal net wat subtieler de site, Monello is en klinkt Italiaans, iets wat Italiaans is meestal strak, subtiel en netjes, dat moet je dat ook met je site uit gaan stralen. Dus voor mij een dikke nee!

De site is volgens mij ook strak en netjes. En bovendien volledig volgens de stijl van Monello (zie alle etiketten, flessen en doeken).

Ik ben nu heel benieuwd naar jouw portfolio! :ja

@ Bert en Tim,

Mooie website.

Het mooist vind ik de Header, met de zwartgrijze achtergrond, deze is voor me gevoel af, de rest van de site niet.

ik weet dat jullie het druk hebben, maar mocht je tijd over hebben, stop dan nog even wat TLC in de rest! :-)^

Edit:// ik zeg niet dat ik het beter kan, maar gewoon puntje van aandacht :)

Hij is nu eerder sober / kaal / functioneel. De rest komt nog wel. ;)

Qua uitstraling klopt het helemaal met Monello, dus eigenlijk kraakt madhouse de hele stijl van Monello af hahaha.

Tim zei:
Hij is nu eerder sober / kaal / functioneel. De rest komt nog wel. ;)

Qua uitstraling klopt het helemaal met Monello, dus eigenlijk kraakt madhouse de hele stijl van Monello af hahaha.

Daar kan ik me helemaal in vinden :-)^

Tim zei:
De site is volgens mij ook strak en netjes. En bovendien volledig volgens de stijl van Monello (zie alle etiketten, flessen en doeken).

Ik ben nu heel benieuwd naar jouw portfolio! :ja

Als jullie hem maar goed vinden toch, daar gaat het om! Wat betreft de opmerking van de header, die is terecht en dus helemaal af (zou hem zelf niet mooier kunnen maken).

Persoonlijk zou ik de vlakken waarmee de producten worden aangekondigd in de zelfde style als de header doen met een subtiel (1 of 2 px) lijntje er omheen, dan creëer je meer rust op de site en word je niet aan alle kanten afgeleid. Dat zelfde zou ik ook doen met het logo.

Voor wat betreft de 'kaalheid' ik had al op Facebook geschreven:

De site is nog heel basis, maar het duurde eigenlijk te lang voordat hij online was. Nu is het tenminste zover en kan er informatie worden opgevraagd. De rest komt volgend seizoen!

madhouse zei:
Als jullie hem maar goed vinden toch, daar gaat het om! Wat betreft de opmerking van de header, die is terecht en dus helemaal af (zou hem zelf niet mooier kunnen maken).

Persoonlijk zou ik de vlakken waarmee de producten worden aangekondigd in de zelfde style als de header doen met een subtiel (1 of 2 px) lijntje er omheen, dan creëer je meer rust op de site en word je niet aan alle kanten afgeleid. Dat zelfde zou ik ook doen met het logo.

Dat noem ik finetuning, maar dat noem ik geen dikke nee. ]d~^

Je portfolio aub. :)_[]

Tim zei:
Tja, die opmerking kan ik op een hoop manieren opvatten maar laat je vooral niet gek maken door 1 opmerking van mij ;-)

Tim zei:
Je portfolio aub. :)_[]
Ik hoef mijzelf niet te bewijzen hoor!

Als het moet plak ik die vlag zo op mijn autootje hoor! :lol

Nette site zo, en benieuwd naar de eventuele updates, maar die komen vanzelf!

Heb heel CC vanaf het begin, mits 2007 meegemaakt. Als ik bekijk wat er intertijds allemaal verandert is, dan kan menig retailer er echt wel iets van leren!

Waren er zo maar meer, maar die zijn er gewoonweg niet :weetniet

madhouse zei:
Ik hoef mijzelf niet te bewijzen hoor!

Nee, maar ik ben wel benieuwd naar je kwaliteiten, misschien kunnen we je heel goed gebruiken. ;)

Wij zijn blij met de site zoals hij nu is en zal volgend seizoen bijgeschaafd worden. Van een 'ja' naar een dikke 'ja' x-]

madhouse zei:
Vind je? Als webdesigner zou ik zo iets nooit durven maken en als bezoeker klik ik hem gauw weg. Waarom?, teveel pijn aan de ogen! Mag allemaal net wat subtieler de site, Monello is en klinkt Italiaans, iets wat Italiaans is meestal strak, subtiel en netjes, dat moet je dat ook met je site uit gaan stralen. Dus voor mij een dikke nee!

Was eigenlijk gewoon mijn persoonlijke mening, ik vind het zo op het eerste gezicht best smoelen. Maar ik kijk dan ook door een andere bril dan jij.
En zoals Tim aanhaald in post 432 zal het allemaal best goed komen. :ja

Tim zei:
Nee, maar ik ben wel benieuwd naar je kwaliteiten, misschien kunnen we je heel goed gebruiken. ;)
Snap ik, maar op het moment even een no-go doordat ik met wat andere projecten (die niets met webdesign te maken hebben) bezig ben. Voor technische oplossingen mag je me altijd raadplegen ;-)

Tim zei:
Wij zijn blij met de site zoals hij nu is en zal volgend seizoen bijgeschaafd worden. Van een 'ja' naar een dikke 'ja' x-]
Ok, misschien kwam het er wat ongenuanceerd uit, sorry! Een dikke nee is zeker wat overdreven maar ik vind de site wat erg druk overkomen en zo zijn de producten van Monello absoluut niet. Als je daar een balans in kunt vinden dan zou het zeker een dikke ja kunnen worden, de potentie is er!