• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mothers wax

Die Headlight is tenminste een mooie kit met fatsoenlijke booropzetstuk van foam, normaal flesje Plastic polish en doek.
 
is de Mothers Wax Billet Metal Polish te gebruiken samen met een Mothers Wax PowerCone Polishing Tool
of moet je daar perse de Mothers Wax Power Metal gebruiken ?
 
Ik zie net dat er wat nieuws is opgedoken in de Mother's sectie. Mooie aanvulling, de grootverpakking van de shampoo en detail spray.

Ik twijfel er sterk aan om deze detailer te bestellen in plaats van de spray and wipe. Beide bevallen me uitstekend.

Komen er nog nieuwigheden aan van Mother's?
 
Toch wel namelijk de mothers california gold shampoo in een gallon verpakking en de showtime in gallon verpakking(NICE!!!!!)
 
@zuidwest, lees de post van PT Cruiser nog eens, daarin zegt hij dat die 2 nieuw zijn.
Tim bedoeld dat naast die 2 gallons op korte termijn niks erbij komt.
 
Ik heb bij mijn bestelling een fles Mothers California Gold Car Wash gekregen. Is deze net zo veilig voor de waxlaag als de NXT die ik tot nu toe heb gebruikt?
 
1 dopje op een bucket is genoeg voor een mooie auto,en de aangegeven hoeveelheid is too much
zie
http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?t=3889
 
Lijkt mijn redelijk veel wat jij gebruikt,maar het geeft niet hoor zo bedoel ik het niet,denk alleen maar met je portomenee mee!!
 
De catalogus voor 2011 is te downloaden:

http://www.mothers.com/02_products/MothersCatalog.pdf

Presenting our 2011 Product Catalog in a single PDF Download: 2011 Mothers® Product Catalog

Included are all of last year's great products, plus these exciting new additions:

Polished Aluminum Wheel Cleaner
Pro-Strength Chrome Wheel Cleaner
Foaming Wheel & Tire Cleaner
Back-to-Black Tire Shine
California Gold Carnauba Wash & Wax
 
Tim zei:
De catalogus voor 2011 is te downloaden:

http://www.mothers.com/02_products/MothersCatalog.pdf

Foaming Wheel & Tire Cleaner
Hmm, zou dat erg verschillen van de huidige FX lijn bijvoorbeeld, die ook al foamed ipv als pure vloeistof eruit komt? Lijkt mij een beetje het zelfde product.


Back-to-Black Tire Shine

Een 4e tire shine naast de reflections, california gold & FX. Ik ben benieuwd of ook dit iets toevoegt.


California Gold Carnauba Wash & Wax
Lijkt op de Marine Wash en Wax, maar dan met een scheutje carnauba en in het goud-geel.
91532.jpg


Jammer dat ze niet met producten komen die écht iets toevoegen! Dan denk ik aan een Mothers APC, of een wheel sealant. :confused:
Of wellicht zelfs een Reflections carnauba paste wax in het premium segment en een vloeibare sealant.. Of een doek van 40x40cm die betaalbaar is (€4,50 oid) zoals bijvoorbeeld de doek die bij de claybar kit wordt geleverd.