• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorruimte reinigen en dressen

Ja daar heb je gelijk in!
Ik had in eerste instantie voor die borstels gekozen omdat ze zachte haren schijnen te hebben :cool:
Veilig voor de velgen, dus ook veilig voor het kunststof dacht ik ;)
Daarbij zou ik ze uiteraard alleen voor de motorruimte blijven gebruiken!
 
Die autoglym kwast, die is echt die 23€ dubbel en dik waard :)^
Die mag je zelfs echt mishandelen, en toch blijven die haren steeds terug rechtkomen.

Ik zou de APC wel met foaming sprayer aanbrengen, dan blijf het product beter op het vuil hangen ipv er direct af te lopen.
En een degreaser werkt nog een stukje beter dan APC :ja
 
jim zei:
Die autoglym kwast, die is echt die 23€ dubbel en dik waard :)^
Die mag je zelfs echt mishandelen, en toch blijven die haren steeds terug rechtkomen.

Ik zou de APC wel met foaming sprayer aanbrengen, dan blijf het product beter op het vuil hangen ipv er direct af te lopen.
En een degreaser werkt nog een stukje beter dan APC :ja
We zitten in een topic over het reinigen van de motorruimte toch ;)

Zou je daar echt een velgenborstel voor gebruiken?
Want dat is namelijk wat je bedoelde toch :)^
 
Ik gebruik die autoglym kwast voor de velgen en voor in de motorruimte. Is een heerlijke borstel, lekker stijf voor dat vastzittende vuil. Kan ook aardig wat hebben!
 
Ik heb hem ook. Ik heb er zelfs 1 als reserve gekocht laatst mocht hij kapot gaan. Wat een kwaliteit alleen de prijs is wat hoog.