• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mr Bullet (Sietze) Seat Altea

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
(07/2009) Vrienden van mij hadden verschillende auto's bekeken die ik onderhanden heb genomen. Daaruit kwam een afspraak voor hun auto. Vorige week was het zover...

Een Seat Altea diesel die nog netjes standaard was (behalve chiptuning). De auto was netje onderhouden alleen had op de motorkap erg veel krassen van een wasbeurt met een verkeerde spons zie hieronder de foto's. Poorboys heeft mijn werk een stuk aangenamer gemaakt!

Voor:
IMG_9811.webp

IMG_9812.webp

IMG_9815.webp

IMG_9816.webp

Na het wassen en kleien:
IMG_9818.webp

IMG_9819.webp

IMG_9820.webp

Na:
IMG_9821.webp

IMG_9822.webp

IMG_9823.webp

IMG_9824.webp

IMG_9825.webp

IMG_9827.webp

IMG_9823.webp

IMG_9824.webp

IMG_9825.webp

IMG_9827.webp

IMG_9828.webp

IMG_9829.webp

IMG_9830.webp

IMG_9831.webp

IMG_9832.webp

IMG_9833.webp

IMG_9834.webp

IMG_9835.webp

IMG_9836.webp

Doe je nou al die auto's met het handje of niet? Want met deze krassen ben ik daar wel benieuwd naar... ;)

Ziet er weer top uit zo! :-)^

@scenic: Ik gebruik SSR 1, 2,5, 3 in dit geval begonnen met de zwaarste in combinatie met de groene LC en afgewerkt met nummer 1.

@307sw: Sinds een jaar maak ik gebruik van een Bosch Excenter, dit maakt het werk een stuk prettiger!

Mooi geworden die Altea, alles weer lekker glanzend :-)^
Alhoewel ik de achterkant van dit model te kleine lichtunits vind hebben, maar die kan je niet groter poetsen natuurlijk ;-)

JA, nu zie ik die Gardena slanghaspel kleur ook in de kofferbak liggen.
Lui zullen wel geen slang hebben zeker.