• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mr Bullet (Sietze) Fiat Seicento

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
Vandaag (09/2008) voor de eerste keer met de excenter van Bosch aan de slag geweest. Voor ik afreisde naar mijn klant heb ik hem eerst zelf nog even getest op mijn Focus...

De Fiat zat onder de krassen en rare plekken. Ik ben begonnen met het wassen van de auto met de shampoo van Meguiars. Daarna de gehele auto gekleid! De auto was niet heel smerig mijn klei was niet erg vies...

Daarna eerst auto met Paint Cleaner behandeld. Hierdoor kwam de originele kleur weer helemaal tot leven. Daarna verschillende plekken met Polish behandeld. De auto is weinig door de wasstraat geweest dus ik hoefde niet de gehele auto te doen met de Polish...

Als laatste de gehele auto in de wax gezet en de banden en bumpers bespoten met wat autoglym.

Hieronder wat foto's.

Voor:

IMG_2079.jpg


IMG_2080.jpg


Na:

Dezelfde plaats als de eerste foto!
IMG_2082.jpg


IMG_2083.jpg


IMG_2084.jpg


IMG_2085.jpg


IMG_2086.jpg


IMG_2087.jpg
 
Ik dacht ook dat die krassen best wel diep zatten en niet helemaal d'r uit kan krijgen. But I was wrong, goed gedaan man!:cool: