• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MrTweaknews

MrTweaknews

Detailing rookie
9 sep 2018
3
2
Na jaren afwezig te zijn geweest van het poetsen, begint het nu weer te kriebelen. Woon al een aantal jaar in Singapore en nu ik met twee maanden "definitief" terug kom is het tijd om de hobby weer op te pakken.

Momenteel heb ik enkel een Saab 900 S Cabriolet maar ik verwacht op korte termijn een dagelijkse auto erbij te kopen.

a3b71d63-8636-42b0-bb6c-1e34098a3e13.jpg


Qua producten heb ik eigenlijk niets meer, enkel een DAP 500 met wat pads, dus dat word de portemonnaie trekken.....
 
De lak van de Saab ziet er nog zeer redelijk uit voor de leeftijd. Is de Saab van de eerste generatie met watergedragen lak, of heeft ie nog de oude lak (met oplosmiddel)? Ik heb de laatste paar jaar Saabs 900 gezien met aanzienlijk slechtere lak dan deze.
 
Oh dat durf ik zo niet te zeggen, auto zelf is uit 1992. Lak is in elkgeval niet verweerd en heeft enkel wat lichte krasjes.