• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery box

ik vind het ook altijd leuk om te volgen wat er in zit bij de kopers, elke box is weer anders
 
Ik heb vorig keer, als ik het mij goed herinner, 2-3 MysteryBoxen overgenomen. De ontvangers waren niet tevreden met de inhoud. Ik wilde nog wel wat dingen overnemen om te proberen, mijn eigen producten waren op en bij de box zat een alternatief én om een ander van de spullen af te helpen.

Als ik geld teveel zou hebben, dan zou ik zelf vast wel een boxje bestellen, :p


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Net de mail ontvangen en al niet meer bestelbaar? Wat jammer, had er graag een besteld. Enig idee of ze terug bestelbaar worden? :)
 
Goedemorgen,

Een vraag: Jullie krijgen allemaal een mail? Moet ik me daar ergens voor aanmelden of een nieuwsbrief via de mail te krijgen of hoe anders?
Thnx alvast,

Groetjes Ronald
 
Je moet in je account aanmelden voor de nieuwsflits.. Dan krijg je dit soort last-minute aanbiedingen soms binnen..