• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery box

Leuk zo'n cadeau voor jezelf zonder dat je weet wat erin zit! Veel plezier ermee allen, ik kijk uit naar alle foto's van jullie inhoud!
 
Zo te zien heeft PostNL door dat er haast bij is

*Edit, ik (Laurette) heb je foto even verwijderd in verband met je adresgegevens! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij is er blijkbaar geen haast bij
96c8358572bd4f2af8bd3a336a3ea37b.jpg
 
Alle pakketten staan inmiddels verzendklaar en gaan vandaag bij ons de deur uit! Het kan zijn dat een pakketje vertraagd is in verband met de kerstdrukte bij PostNL. :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RedCat
Wordt nog gekker @Laurette hier, stond begin van de middag PostNL in de straat, ben gewoon thuis maar ‘t meiske is niet uit de bus geweest. Aflevertijdvak stond tussen 12:15/14:45 keek ik later weer toen ze weg was, staat het opeens op vandaag tussen 17:15/19:15. Of misschien lag mijn doos wel op een ongrijpbare plek in de bus :joy:

Is echt in de war :yum

Maar oké, ze rijden tijdelijk met zijn tweeën in de wijk,...
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
@Jeroen dat is vreemd! Maar sowieso wordt het pakket niet vandaag geleverd hoor, het gaat vandaag pas hier de deur uit! Ik weet wel dat de track & trace codes en de verwachtte levertijd de laatste weken nogal van slag zijn. We leveren snel, maar niet zo snel! :joy:

Als je vandaag het verzendbericht hebt gehad zal de order op zijn vroegst morgen geleverd worden. :)