Bij mijn vriendin ook niet en op pc ook nietOp mijn telefoon doet ie het nog
Shit.. en nu. Ik ben aan het sparen...![]()
Misschien Belgisch probleem.. warmste weken EnzoBij mijn vriendin ook niet en op pc ook niet
Ingelogd vermoed ik op al die devices?Bij mijn vriendin ook niet en op pc ook niet
Met de clinic werkte het perfectIngelogd vermoed ik op al die devices?
Die code van je screenshot zegt:
No such entity with addressId = 348437
Dat will zeggen dat er iets aan de hand is met een adres. Heb jij toevallig iets gewijzigd? Een adres toegevoegd, verwijderd of aangepast?
En sinds wanneer krijg je deze foutmelding en wanneer heb je onze site voor het laatst succesvol bezocht?
Ja ik hebt dat via fb al eens gemeld@spoonbe AJB AJB, probeer even GOED te lezen en volledig te zijn in je antwoorden.
Op het betreffende account is de laatste order van mei 2017, dus geen clinic registratie op dit account?
Idd want sinds de .NL site is weggegaan. Zijn al mijn bestelligen op de nieuwe site weg.Gevonden via Facebook, het probleem zit 'm ergens in het tussentijds wijzigen van mailadressen @spoonbe en niet alleen bij jou, maar ook bij andere accounts.
We duiken daar nog even verder in. Zijn nog een handjevol klanten die ook ooit hun mailadres gewijzigd hebben. En daar zal hetzelfde probleem mee kunnen zijn.