• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mysterybox 2017, vanavond 22.00 uur!

De website is al kapot
2233fa93adc8b84c39ceebdecd9a815b.jpg
 
Bij mijn vriendin ook niet en op pc ook niet
Ingelogd vermoed ik op al die devices?

Die code van je screenshot zegt:

No such entity with addressId = 348437

Dat will zeggen dat er iets aan de hand is met een adres. Heb jij toevallig iets gewijzigd? Een adres toegevoegd, verwijderd of aangepast?

Edit: als ik in je account kijk, dan heb je een account met orders, maar je hebt geen adressen meer. Heb je daar dus iets aan gewijzigd? Of bekeken / geraadpleegd of iets anders in je account gedaan?

En sinds wanneer krijg je deze foutmelding en wanneer heb je onze site voor het laatst succesvol bezocht?
 
Laatst bewerkt:
Ingelogd vermoed ik op al die devices?

Die code van je screenshot zegt:

No such entity with addressId = 348437

Dat will zeggen dat er iets aan de hand is met een adres. Heb jij toevallig iets gewijzigd? Een adres toegevoegd, verwijderd of aangepast?

En sinds wanneer krijg je deze foutmelding en wanneer heb je onze site voor het laatst succesvol bezocht?
Met de clinic werkte het perfect
 
@spoonbe AJB AJB, probeer even GOED te lezen en volledig te zijn in je antwoorden.

Op het betreffende account is de laatste order van mei 2017, dus geen clinic registratie op dit account?
 
@spoonbe AJB AJB, probeer even GOED te lezen en volledig te zijn in je antwoorden.

Op het betreffende account is de laatste order van mei 2017, dus geen clinic registratie op dit account?
Ja ik hebt dat via fb al eens gemeld

Ben aant werken dus de antwoorden zijn wat kort
 
Ik ben aan het wachten op het 50 euro pakket. Vorig jaar helaas gemist en dit jaar wilt ik er wel bij zijn :innocent:

@Tim check de 50 euro pagina eens, de afbeelding staat namelijk op 2 plaatsen. Heb het in Chrome en internet explorer geprobeerd.
 

Bijlagen

  • 50euro.JPG
    50euro.JPG
    92,4 KB · Weergaven: 332
Gevonden via Facebook, het probleem zit 'm ergens in het tussentijds wijzigen van mailadressen @spoonbe en niet alleen bij jou, maar ook bij andere accounts.

We duiken daar nog even verder in. Zijn nog een handjevol klanten die ook ooit hun mailadres gewijzigd hebben. En daar zal hetzelfde probleem mee kunnen zijn.
 
Gevonden via Facebook, het probleem zit 'm ergens in het tussentijds wijzigen van mailadressen @spoonbe en niet alleen bij jou, maar ook bij andere accounts.

We duiken daar nog even verder in. Zijn nog een handjevol klanten die ook ooit hun mailadres gewijzigd hebben. En daar zal hetzelfde probleem mee kunnen zijn.
Idd want sinds de .NL site is weggegaan. Zijn al mijn bestelligen op de nieuwe site weg.
Maar dat Ik nog niets zeggen waarom mijn vriendin niet op de site kon. Die heeft nog nooit jullie site bezocht

Gelukkig kan ik via een andere browser wel op de site en inloggen dus hopelijk kan ik een box bemachtigen.

Toch bedankt voor het geduld met mijn korte antwoorden