• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na interieur reinigen, vormen er kringen op stof

Manou

Detailing rookie
6 mrt 2024
1
2
Goedendag,
Mijn auto is van binnen gereinigd door de autoverkoper, weet niet welk middel hij gebruikt heeft op de stoffen stoelen en achterbank, maar eerst leek het mooi schoon maar daarna werd de zwarte stof grauw en vormde zich lichte vlekken. Ik heb daarna zelf nog met een foam reiniger schoongemaakt, zag er weer mooi uit, maar hier ook na 2 dagen vormt een lichte waas en vlekken op de stof.
De autoverkoper heeft nu nogmaals met alleen stom gereinigd, ziet er weer redelijk uit, maar twijfel of het ook zo zal blijven, zullen het binnen een paar dagen weten.

Komt dit iemand bekend voor? Zie bijgaand foto’s..

Alvast bedank voor commentaar.
Manou
 

Bijlagen

  • IMG_8262.JPG
    IMG_8262.JPG
    257,3 KB · Weergaven: 61
  • IMG_8264.JPG
    IMG_8264.JPG
    401,1 KB · Weergaven: 62
Welkom op het forum. ;)

Het komt mij niet 1-2-3 bekend voor, maar mijn eerste ingeving zou zijn; Residu van schoonmaakmiddelen.
Gezien je verhaal, betwijfel ik dat de autoverkoper (Dealer, handelaar?) het correct heeft aangepakt. Als je vervuiling wilt verwijderen, dien je deze ook daadwerkelijk te verwijderen middels extracten. Voorafgaande is het dus een kwestie van de juiste producten, agiteren en afzuigen.
 
Welkom op het forum, misschien je zelf even eerst voorstellen?

Als ik dit zie zijn dit geen schone stoelen. Lijkt er op dat enkel het oppervlakte vuil is verwijderd. Het echte vuil is nu zichtbaar.

Met de juiste middelen is dit echt wel netjes weer te krijgen, ik gebruik zelf bijv. een sproei- extractie apparaat "een George" i.c.m. een stoomreiger.
 
Eens met de reactie van GeBas, deze stoelen zijn gewoon niet op de juiste manier schoongemaakt.
 
  • Leuk
Reactions: Drifter

Vergelijkbare onderwerpen