• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Naar schadeherstelbedrijf geweest..... en bedankt!

Karlok

Detailing addict
23 sep 2008
144
62
Vandaag de Twingo weggebracht voor het uithalen van een deuk in de rechterportier. Ik zat onderweg naar het bedrijf nog te bedenken om tegen ze te zeggen dat ze de auto niet hoeven te wassen na herstel.
Toen ik bij diverse bedrijven langs ging voor een offerte zag ik bij 1tje namelijk dat de auto gewassen werd met een "bezem", jawel met zo'n ding waar water uit komt. Helaas niet voorkomen dat de auto waarschijnlijk door de "wasstraat" is geweest die naast het schadeherstelbedrijf was gevestigd. Auto wel schoon en voor 1 keertje moet maar kunnen.

Maar waar gaat het nu nou om?? Nou om dit..

Oftewel.. deuk is weg, maar een mooie doffe plek voor terug. ]-0

1 troost, zaterdag ga ik als het goed is naar de DAP-workshop.
 
Ik zie op de tweede foto, nog wat krasjes links of was dat wat anders? Dat doffie is niet weg te halen? Ik heb laatst ook een deukje laten verwijderen. Bij zo'n actie voor 15 eu per deuk. Was een deuk door iemand die zo leuk was om zijn/haar deur tegen mijn auto te drukken. Maar die was er heel goed uitgehaald maar verder niks mee. Hij gebruikte zelfs een beetje detailerspray zodat dat plekje er mooier uitzag dan de rest van mijn deur.
 
Kan zo chagrijnig worden van dit prutswerk. Het moet zo snel mogelijk allemaal om maar zoveel mogelijk winst te kunnen maken. Nu weet ik wel dat de marges vaak onder druk van verzekeringsmaatschappijen staan, maar de liefde voor het vak is bij de veel schadeherstellers ver te zoeken.
 
met de marges valt het wel mee, er wordt goed betaald door de verzekeraar of de leasemaatschappij.
het gaat erom om zoveel mogelijk over te houden door het herstelbedrijf.
haastwerk dus en dan krijg je dingen zoals op de foto.
 
Zal je als tegenargument niet te horen krijgen dat je betaald hebt ( en gekregen ) voor het verwijderen van de deuk en niet voor het nadien detailen van de auto ?
Is het niet een standaard geworden tegenwoordig dat de service zo naar beneden is gekukeld, dus dat men het allemaal voor lief neemt?
M.a.w. je hebt gewoon geen poot om op te staan :(
 
Jammer dat het zo gebeurd is. Heb inderdaad gekregen voor wat ik betaald hebt, namelijk de deuk is weg. Echter had ik niet eens de intentie om dit bij ze te melden, met het risico misschien hologrammen te krijgen van ze.

Ik hoor zaterdag wel wat de mogelijkheden zijn om het weer goed te krijgen.
 

Vergelijkbare onderwerpen