• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex of Gyeon

kv1980

Detailing addict
7 feb 2014
74
60
Hallo, Momenteel bescherm ik mijn velgen regelmatig met Auto Finesse Mint Rims.Ben tevreden over het resultaat maar ik zou graag de behandeling van mijn velgen beperken tot tweejaarlijks. Nu is mijn vraag welk product ik hiervoor het beste neem?Nanolex paint and alloy sealant of Gyeon Rim? Kan men de bescherming van beide producten vergelijken met AF Mint Rims of werken deze nog beter? Welke van de 2 is het meest gebruiksvriendelijk? Bedankt! Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Met beide heb je langer "plezier" dan met Mint Rims. Dit is een velgenwax/sealant die eens per zo veel maanden opnieuw aangebracht moet worden. Nanolex biedt een langdurende sealant aan. Afhankelijk van de Premium of Ultra versie varieert de standtijd. Gyeon is ook een coating die langdurige bescherming biedt en er ook voor zorgt dat je velgen gemakkelijk te reinigen zijn. Zelf heb ik hier Ultra Paint and Alloy sealant op de velgen. Bevalt tot op heden goed.