Gisteren net als de rest van Nederland weer even aan het wassen gegaan, en gelijk maar weer een verse laag Washcoat gegeven. Dit keer met 50ml aangevuld met water tot 700ml in de foamlans, maar het schuim liep vrij snel weer van de auto af, misschien was het toch iets te dun. Hoop dat de standtijd in ieder geval beter is dan de vorige keerHaha, falen zou ik het niet noemen, vergissing eerder
Wat je zegt klopt inderdaad. Ik ben uitgegaan van wat er op de site staat. Ben benieuwd wat je volgende ervaring is. Want ik had na 5 weken nog wat sheeting over zoals je kan zien in het filmpje. Zou je je ervaring t.z.t willen delen hier?
Dit keer met 50ml aangevuld met water tot 700ml in de foamlans, maar het schuim liep vrij snel weer van de auto af
Gisteren net als de rest van Nederland weer even aan het wassen gegaan, en gelijk maar weer een verse laag Washcoat gegeven. Dit keer met 50ml aangevuld met water tot 700ml in de foamlans, maar het schuim liep vrij snel weer van de auto af, misschien was het toch iets te dun. Hoop dat de standtijd in ieder geval beter is dan de vorige keer
Hier gisteren Bilt Hamber Touch-On gebruikt en vind deze echt veel beter dan Gyeon Bath+ qua glans en waterafstotend effect.
Ik twijfelde ook dus heb vorige maand Bath+ gebruikt, nu een restart gedaan en met Bilt Hamber Touch-On gefoamd en dit is echt de winnaar voor mij.
Ik heb laatst een paar zakjes gekocht en een losse fles voor de Lancia 2 waar deze nu in zit, 1 hele Bmw X3 met 1/3e foamfles waar 1 zakje inzit.