Bij deze maak ik me ook maar eens een project-topic aan betreffende mijn Alfa Romeo GTV! Deze is ondertussen sinds december 2009 in mijn bezit en geniet er nog elke kilometer van (ondanks de diverse kwaaltjes die nu en dan komen bovendrijven ).
Sinds 2009 heb ik al wat aanpassingen doorgevoerd:
- Quadrifoglio Verde stickertjes op de flanken
- Nieuwe Scudetto / logo vooraan
- T-Rex uitlaatsierstuk
- Witte zijknippers
- Alfa Romeo mattenset
- Zwart lederen interieur
- Pioneer radio
- Streetperformance Cold Air Intake Chrome
- Alfa Romeo Selespeed 17 inch velgen
- 20 mm spacers achteraan
- Novitec 40 mm verlaging
- Powerflex Lower Swing Arm
Vandaag heb ik hem winterklaar gemaakt. Gewassen met Meguiar's Gold Class Shampoo - kleien met Monello Dolce Verde / Perfetto en Collinite waxje gebruikt. Zie het Showoff gedeelte voor een meer gedetailleerde uitleg inclusief foto's. https://forum.Carclean.com/threads/winterklaar-maken-alfa-romeo-gtv.10926/
Ik heb een 2 a 3 weken geleden iets vrij onaangenaam meegemaakt. Mijn ex-vriendin vond het nodig mijn Alfa te bekrassen met een sleutel omdat ik de relatie beëindigde ... Herspuiten gaat me helaas te veel geld kosten (ben nog student). Vorige week ben ik een lakstiftje met de juiste kleurcode gaan halen bij Alfa Romeo. Vandaag heb ik de eerste (van nog velen te komen) laag gelegd en laten drogen. Vervolgens zal ik deze krassen wetsanden en terug polieren!
Hier enkele foto's van de bewuste krassen:
De eerste laag lak ligt erop! Ik heb de deur eerst grondig gewassen, dan gekleid en vervolgens ontvet. Daarna voorzichtig een eerste laklaagje opgelegd en 3 uur in de garage laten drogen. De lichte krassen zijn al goed opgevuld, de diepere gaan nog wel enkele lagen kunnen gebruiken!
Sinds 2009 heb ik al wat aanpassingen doorgevoerd:
- Quadrifoglio Verde stickertjes op de flanken
- Nieuwe Scudetto / logo vooraan
- T-Rex uitlaatsierstuk
- Witte zijknippers
- Alfa Romeo mattenset
- Zwart lederen interieur
- Pioneer radio
- Streetperformance Cold Air Intake Chrome
- Alfa Romeo Selespeed 17 inch velgen
- 20 mm spacers achteraan
- Novitec 40 mm verlaging
- Powerflex Lower Swing Arm
Vandaag heb ik hem winterklaar gemaakt. Gewassen met Meguiar's Gold Class Shampoo - kleien met Monello Dolce Verde / Perfetto en Collinite waxje gebruikt. Zie het Showoff gedeelte voor een meer gedetailleerde uitleg inclusief foto's. https://forum.Carclean.com/threads/winterklaar-maken-alfa-romeo-gtv.10926/
Ik heb een 2 a 3 weken geleden iets vrij onaangenaam meegemaakt. Mijn ex-vriendin vond het nodig mijn Alfa te bekrassen met een sleutel omdat ik de relatie beëindigde ... Herspuiten gaat me helaas te veel geld kosten (ben nog student). Vorige week ben ik een lakstiftje met de juiste kleurcode gaan halen bij Alfa Romeo. Vandaag heb ik de eerste (van nog velen te komen) laag gelegd en laten drogen. Vervolgens zal ik deze krassen wetsanden en terug polieren!
Hier enkele foto's van de bewuste krassen:
De eerste laag lak ligt erop! Ik heb de deur eerst grondig gewassen, dan gekleid en vervolgens ontvet. Daarna voorzichtig een eerste laklaagje opgelegd en 3 uur in de garage laten drogen. De lichte krassen zijn al goed opgevuld, de diepere gaan nog wel enkele lagen kunnen gebruiken!