• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty korrelt/brokelt in het potje

Diamond

Detailing trainee
9 jun 2014
25
35
Is er een manier voor mijn potje Natty's Blue terug glad en niet brokkelend te krijgen? Kan je deze zo maar opwarmen dat deze vloeibaar wordt en dan terug laten hard worden? Zoja, hoe? Microgolf? Au bain marie :p ? In volle zon zetten op een zomerse dag? Hoor het graag :) Grtz!
 
Gewoon, volledig blijven roeren. Niet te heet, want ik kan me voorstellen dat oplosmiddelen verdampen.

wel eens afgevraagd hoe het product in het potje komt?
 
Wordt uiteraard vloeibaar in de potjes gegoten maar zoals je zelf al mss aangeeft oplosmiddelen oid die na heropwarming zouden verdwijnen... Zal me er morgen eens aan zetten om terug een mooi potje te krijgen. Loopt het mis -> collinite 845 is already on the way haha :) daarstraks besteld!
 
Als het eenmaal vloeibaar is, is het vaak het beste om het daarna zo snel mogelijk af te koelen (bijvoorbeeld door het daarna 'au-bain-marie' in ijswater te zetten).