• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty's hard?

Sanne

Detailing rookie
2 jan 2010
217
0
Het is waarschijnlijk een hele domme vraag hoor :schaam , maar ik stel hem toch maar:
Ik maakte vandaag het potje Natty's Blue open, en de inhoud is keihard.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het een soort pasta zou moeten zijn, dat smeert ook ietsje makkelijker dacht ik.
Maar hoort dit zo? En zo ja, hoe kan ik het het beste op de pad aanbrengen (pads van LC passen niet in de pot)?
 
Klopt gewoon hoor, gewoon even met een padje er een paar keer overheen halen en je hebt voldoende voor een halve motorkap.
 
Ah oke, dankjewel.
Sorry voor de domme vraag. :schaam Aangezien het hier morgen zo'n 5 graden met een zonnetje wordt wil ik het toch gaan proberen, voor zover het lukt. :-"
 
Ik heb het afgelopen weekend ook aangebracht, was ook iets van 5 graden. M'n collinite 845 was bij deze temperatuur lastig te gebruiken, maar Natty's Blue vond ik makkelijk op en af te brengen.

nm.
 
Je moet er ook niet met een padje aankomen! :no

Deksel er af en voorzichtig ruiken. :ja

Desgewenst kan een tweede behandeling worden ondernomen.

Enne, inderdaad, je hebt gewoon een goed potje hoor, zoals Dibbuz al zegt :cool:
 
smeer hem niet te dik..
als je hem op je lak kan zien spreiden, zit je al dik genoeg!
echt absurd weinig van gebruiken..

k heb een keer een auto uit moeten poetsen die een kwart potje o i d erop had gesmeer (ja serieus!!)

en geloof me, dit wil je niet..

het houdt je wel lekker warm..

na het aanbrengen even wachten, trek je finger over het gewaxte deel.
neem je alle residu dan af, dan is hij klaar om afgenomen te worden..

voelt hij nog olie achtig, of smeer je hem meer uit met je vinger, dan nog even wachten
 
GMToyota zei:
Ik heb het afgelopen weekend ook aangebracht, was ook iets van 5 graden. M'n collinite 845 was bij deze temperatuur lastig te gebruiken, maar Natty's Blue vond ik makkelijk op en af te brengen.

nm.

Even de collinite 845 verwarmen in een emmer warm water zodat ie lekker dun wordt, daarna is de 845 zeer goed te verwerken
 
Hmm... ik heb zowel de Collinite 845 als de Natty's Blue, welke zou nu beter zijn om op te brengen?
Of heeft het zin om de Collinite over de Natty's aan te brengen?

Dankjulliewel voor jullie hulp zover! :cool:
 
nee, niet natty's en dan 845 doen, andersom kan wel, maar heeft weinig tot geen nut

in dit weer zou ik lekker de collinite pakken, houdt veeeel langer als natty's, en word niet opgegeten door de pekel
 
De Colli heeft idd een langere standtijd. Maar ik vermoed dat bij deze temperaturen de Natty's makkelijker te verwerken is, zeker in het zonnetje.