Mannen,
Heb gisteren de zijkant van mn auto aangepakt....
Op 10 april hard gewerkt met corrigeren van krassen en swirls etc etc....daar het schaap voor gebruikt met Inizio....daarna zwart en finale.
In het volle zonlicht bleek dit toch 1 stapje te weinig geweest.....er zaten toch nog hele vage hologrammen in...
Heb er dus een stapje aan toegevoegd.....wit met Mezzo.
Daarna groen en Finale gevolgd door Wolgangs Final polish...(is een BH variant geloof ik)
Daarna een hele mooie strakke glans in de zon zonder vegen.....(zo noem ik het maar)
Toen de PB Natty's erop en na een paar minuten curen uitgepoetst.......
Toen ik een paar stappen achteruit nam om het resultaat te bewonderen schrok ik toch wel even.....allemaal "vette" vegen op dat deel....
Maakte niet uit wat voor MF doek ik eroverheen haalde maar ik verplaatste de "vegen".
Van ellende 2 hits met IPA gedaan en toen was het weer goed.......
Ik heb iets fout gedaan maar kan mn vinger er niet op leggen....
-te veel in de zon?
-te weinig gecured?
-verkeerde ondergrond?
Ik hoor het graag van jullie....
Heb gisteren de zijkant van mn auto aangepakt....
Op 10 april hard gewerkt met corrigeren van krassen en swirls etc etc....daar het schaap voor gebruikt met Inizio....daarna zwart en finale.
In het volle zonlicht bleek dit toch 1 stapje te weinig geweest.....er zaten toch nog hele vage hologrammen in...
Heb er dus een stapje aan toegevoegd.....wit met Mezzo.
Daarna groen en Finale gevolgd door Wolgangs Final polish...(is een BH variant geloof ik)
Daarna een hele mooie strakke glans in de zon zonder vegen.....(zo noem ik het maar)
Toen de PB Natty's erop en na een paar minuten curen uitgepoetst.......
Toen ik een paar stappen achteruit nam om het resultaat te bewonderen schrok ik toch wel even.....allemaal "vette" vegen op dat deel....
Maakte niet uit wat voor MF doek ik eroverheen haalde maar ik verplaatste de "vegen".
Van ellende 2 hits met IPA gedaan en toen was het weer goed.......
Ik heb iets fout gedaan maar kan mn vinger er niet op leggen....
-te veel in de zon?
-te weinig gecured?
-verkeerde ondergrond?
Ik hoor het graag van jullie....