• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty's Red - Limited Edition is nu beschikbaar voor pre-order! Zending komt eind juli binnen!

Tim, even voor alle duidelijkheid n.a.v. de productlink:

Is het de bedoeling dat ik gebruik maak van "Bestellen" of dat ik gebruik maak van "Breng mij op de hoogte als dit product weer op voorraad is" ? :weetniet

Groet,
Ruben
 
Dus bestellen en de koop afronden?
Of alleen bestellen en verders niets.
Want ik weet niet of ik tegen die tijd dat het uitgeleverd gaat worden nog andere producten erbij wil.

Graag gedaan voor de lijst hoor!! Maar het is zo te lezen al niet meer nodig aangezien Tim het niet anders verwerken kan.
 
De lijst is altijd handig, zo kan ik kijken wie hem wil hebben, maar nog niet besteld heeft.

Je kan hem bestellen en als 'ophalen' zetten, dan kan je later altijd nog iets eraan toevoegen.
 
Das mooi !! Als je dan ook nog een keer zou willen reageren op mijn pB en de later maar verzonden mail, dan komt het nog goed ook o:) o:)

Groet, Peter
 
Heb em vanmiddag opgehaald, nog geen tijd gehad om te testen maar hij ruikt grandioos :cool:
En Tim en Dana waren druk met alle potten inpakken dus iedereen krijgt snel z'n pot denk ik. Service weer.
Bedankt nog Tim! Mijn collega vond het erg leuk om te zien hoe enorm je voorraad is!