• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

natural look op bekleding?

aron225

Detailing chief
2 mei 2009
2.158
102
ik ben op dit moment bezig met het interieur van de ford..
deze bekleding is vrij nieuw (net een jaar oud) maar zit al vol wit uitgeslagen vlekjes, en dit is vooral op de armsteun in het midden, en de steunen op de deur..

nu kwam ik erachter,,, dat poorboy's natural look het weer HELEMAAL pik zwart maakte!!

kan dit kwaad? of kan ik gewoon dat hele paneel doen met natural look??
 
Bedoel je het stof van de stoelen of het kunstof op het dashboard ed.?

Als je het kunststof bedoeld, dat kan geen kwaad, hier is het immers voor bedoeld. Op de (stoffe)bekleding zal het geen kwaad kunnen voor het materiaal, maar of het af zal geven aan je kleding weet ik niet. Ik verwacht dat je het eerst goed moet afnemen alvorens je weer op de stoel gaat zitten. Behandel je een stoffen armleuning, ik verwacht geen problemen, maar ook hier zou ik voorzichtig zijn met afgeven op je kleding.
 
het stoffen paneel, in het deurpaneel zeg maar

ik heb hem al heel goed met 2 doeken na geveegd, en geeft niet meer af, en blijft zwart...
 
Als het werkt is het goed. Het zal geen kwaad kunnen voor het materiaal. Stoffen bekleding is immers gewoon kunststof net zoals de harde kunststof delen. Zou het oppervlak wel eerst goed schoonmaken met APC.
 
het is nu donker..

volgens mij heb ik nog 1 niet gedaan..

resultaat is echt super geworden!! beter dan verwacht

op stoelen e.d. zou ik het niet doen, ik zou alleen stoffen delen in deurpanelen ermee doen...

werktte hier prima, zal morgen eens trachten een foto te posten, heb het namelijk ERG druk!!

de brinkmann is heel even uit logeren (bij een forum lid) anders had ik nu fotos kunnen maken.. maar helaas
 
Bedacht me nog wel daad het resultaat vermoedelijk van tijdelijke aard is. De Natural Look zal op den duur verdwijnen en de kans is groot dat de vlekken weer zichtbaar worden. Je hebt de vlekken immers niet weggehaald, maar gemaskeerd. Niet erg, maar denk wel dat het goed is dit aan je "klant" te vertellen.
 
Maak anders een Show Off (als je weer tijd hebt), altijd leuk om wat foto´s te zien
 
Deze volg ik ook!
Zag vorige maand bij "Wheeler Dealers" (op Discovery) dat men zelfs een hoedenplank herspoot in zwart (was origineel grijs).
Heeft iemand hier dit al ooit gedaan? (sorry voor de off-topic)
 
WACHT EVEN!!!! Wat bedoel je met kamasutra, foto´s en trekken? In de foto´s van de Kamasutrabeurs heb ik geen interesse!!!

Geintje, moet een keer kunnen. :D
 
hahaha, naja.. je hebt WEINIG gemist daar hoor..
daar word weinig getrokken kan ik je vertellen...

ook in de pairs only kamertjes.... eigenlijk.. was het helemaal niet zo extreem

moet eerst heel ff een mini showcase uploaden (evo4) en dan zal ik de mondeo eens open "trekken"
 
ik heb meteen maar alle interieur fotos gepakt hoor :-" :-"
maaaar.. die zwarte (lijken donkerpaars op de foto, maar zijn pikzwart) paneeltjes in de deur.. waren helemaal wit uitgeslagen (ik denk soort van huid-vet o i d)

ooja, ook heb ik in dit interieur veelvuldig gebruikt gemaakt van de cyberclean blauwe blob... geweldig ding!!

op de eerste foto kan je het verschil ZEEER zeker zien.. deze had ik gedeeltelijk gedaan.. wegens pijn krijgen in me rug
4ab50e560a475-P1000617.JPG

4ab50e60320f4-P1000618.JPG

4ab50e6a26542-P1000619.JPG

4ab50e759332f-P1000620.JPG

4ab50e7fd4dbf-P1000621.JPG

4ab50e8b6dd0c-P1000622.JPG

4ab50e95ecffb-P1000623.JPG

4ab50ea23eaa5-P1000624.JPG

4ab50eadefe55-P1000625.JPG

4ab50eb8c9922-P1000626.JPG

4ab50ec250eef-P1000627.JPG

4ab50ece14dbe-P1000628.JPG


conclusie.. ja het gaat PRIMA.. maar zo gaat een flessie natural look, niet heel lang mee!
 
Wel apart dat het ook op "stof" werkt dus. Kunstlederen stoepbekleding wist ik al maar stoffen panelen is iets nieuws voor mij. Zo zie je maar weer hoe multi functioneel auto detailing producten zijn, gelijk weer een goed argument richting moeder de vrouw

Hoe staat ie met je Rubibish boys Aron?
 
is de 16e binnen gekomen.. heb hem vanochtend gehaald..
heb nu de original en de juiced, met de finger applicator..

keihard trouwens die original.. me vriendins halve motorkap 20 minuten geleden gedaan..
swipetest lachtte me keihard uit.. die moet ECHT lang curen