• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NHke's Fiat Grande Punto Sport...

NHke

Detailing chief
11 jan 2009
707
100
Zo,

gisteren mij weer eens een 2tal uur bezig gehouden aan mijn GP..

Eerst goed het vuil eraf afgespoten, dan gewassen met lekker warm water + Meguiars Gold Class shampoo.
De velgen heb ik aangepakt met de Kenotek Wheelcleaner, en dan er nog eens overgegaan met de shampoo en oude washmitt..
Dan afgedroogd met de Carrand Microfiber MAX Supreme Drying Towel en vervolgens nagegaan met de Kenotek Showroomshine en een Poorboys World Ultra Mega Towel..
De banden heb ik zwart gemaakt met de Meguiars Hot Shine High Gloss Tire Coating..

Pixels....

162xrk.webp

qyfus4.webp

23kyouu.webp

2z4zic7.webp

kcl79g.webp

okv0pt.webp

Reflectie 8-o

27ywccj.webp

Comments are welcome :-"

hij kan zo in de showroom:-)^

wat heb je gebruikt voor je rem klauwen te kleuren?
ik zou dit ook bij mijne willen doen.

volgt die plek niet.
ik heb dat bij mij ook al gemerkt dat als ik rond de auto ga dat die plek precies meevolgt:lol

Ziet er mooi uit!

koertie zei:
hij kan zo in de showroom:-)^

wat heb je gebruikt voor je rem klauwen te kleuren?
ik zou dit ook bij mijne willen doen.

Je hebt speciale setjes die je er voor kan kopen, ik zelf gebruik gewoon een spuitbus hittebestendige verf, wordt ook altijd voor motoronderdelen gebruikt, geeft mooi resultaat en werkt top.