• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Niet goed uitgepoetst?

-Vanquish- zei:
Komt me allemaal heel bekend voor. Heb het zelf voorgehad toen ik de wagen in de EX-P had gezet om daarna te toppen met de Natty's Blue. Ik was moe, wou eigenlijk stoppen en heb de Natty's veel te dik aangebracht en ook niet echt lang gewacht tussen het aanbrengen van EX-P en Natty's met tot gevolg dat ik een week later ook allemaal "krassen" zag verschijnen. Was een goeie les moet ik zeggen.

Is het niet beter om eerst de natty's te gebruiken en daarna de EX-P omdat de EX-P een sealant is en veel langer blijft zitten dan de natty's ???
 
Neen ,omgekeerd een sealant moet aan de lak hechten en een wax moet een laag vormen op de lak..
 
B.K. zei:
Neen ,omgekeerd een sealant moet aan de lak hechten en een wax moet een laag vormen op de lak..

Hoe gaat dat dan in combinatie met Black Hole, die vóór je de EX-P aanbrengt aangebracht dient te worden? :weetniet
 
Black hole voedt de lak en vult lichte krasjes ,deze zet zich niet op de lak.:)^