• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Niet voelbare krassen over hele auto, wat kan ik doen?

Wauwdi

Detailing rookie
22 dec 2012
3
0
Hallo,

Op mijn auto zitten krassen..
Ze zijn niet voelbaar maar wel zichtbaar over eigenlijk bijna heel de auto. Het felst op de kofferklep en boven de achterste wielen.

Hier een foto:

dsc8050i.webp

Het probleem is ik heb geen ervaring met detailen en auto heeft geen kentekens.

Ik heb Commandant m5 geprobeerd met de hand maar te vergeefs...

Iemand die mij kan helpen?

Mvg Roy

Welkom,

Begin hier eens met lezen dan kom je er wel...

https://forum.Carclean.com/cc_postst5868/Volledig-exterieur-stappenplan-machinaal--DAP500-900.aspx

(gooi de commandant maar in de container want dat is oud en achterhaald. Dat kan vele malen makkelijker en beter..)

Kan het zijn dat er iemand met een schuursponsje aan het werk is geweest?

Bedoel je met "de auto heeft geen kentekens" dat je er niet mee kunt rijden? Anders was het misschien een idee om mijn kant op te komen zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.

BlackPassat;309558 zei:
Kan het zijn dat er iemand met een schuursponsje aan het werk is geweest?

Bedoel je met "de auto heeft geen kentekens" dat je er niet mee kunt rijden? Anders was het misschien een idee om mijn kant op te komen zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.

Dat denk ik ook, echt niet normaal. Heb de auto nog maar 3 weken en staat droog in de garage .