• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw en leergierig,allias nils

orange and black

Detailing rookie
2 mrt 2010
18
0
Ik ben Nils de Lange,

Ben in middels verslaafd geraakt door het poets syndroom,haha.
Ik ben zo langzamerhand binnen met al mijn pads,in alle kleuren 4inc,en ook de kompressor pads.
En heb inmiddels ook de mf doeken binnen,de koraal en blauwe en groene kleur.
Ik doe dit puur hobby matig op mijn eigen auto,en dat is een knal oranje caddy uit !984.
Deze auto heb ik totaal gerestaureerd,ben der zo,n 10 jaar mee bezig geweest.
En hij komt dan eindelijk dit jaar helemaal af,ben nu bezig met de laatste hand te leggen op de bumpers en het interieur.
De caddy verkeerd in nieuwstaat,en alles is gecleaned,en strak gemaakt,inclusief de achterbak ook die is als nieuw,plus het interieur die is compleet van momo.
De kleur is orange van Glasurit,hs line uni kleur,Deze kleur wordt normaal alleen gebruikt voor het mengen van kleuren,maar ik heb hem als volledige kleur gebruikt.
Het is echt een keiharde kleur,hij is nog net niet fluoriserend.
De auto is compleet gepolijst,dus hij is zo glad als een aal,en dat wil ik ook graag zo houden.
Dus vandaar dat ik bij dat ik mijn eigen ben gaan interseren voor het poetsen.
En kwam via,via,het internet,bij C.C terecht,en heb daar dus nu ook al meerdere spullen besteld.
En het mooie is dat ze dus ook nog een forum hebben,met hoe dingen te doen en ook vooral dus dingen niet te doen.
Ik vindt dit geweldig,goeie service van de mensen bij C.C,en dan alle mensen die ook mee helpen op het forum,voor als je vragen hebt,of iets uitgelegd wilt hebben.
Perfect!

Mijn volgende bestellingen worden de spullen van wolfgang,dit merk staat mij heel goed aan vanwegen alle positiefe berichten er over.
dus iederemaand bestel ik wat spullen,om de kosten een beetje in bedwang te houden,want wolfgang is nou ok weer niet het goedkoopste,dus vandaar iederekeer wat he.
Geduld is een schone zaak,en wat om naar uit te kijken.

Nou dit was even mijn binnenkomer,ik hoop jullie nog vaak tegen te komen op het forum,en eventueel bij een meeting,mits die in het hoge noorden is.

Gr,Nils de Lange.
 
Welkom op het forum,
Mooie voorstellingstekst! Heb je misschien foto's van je bolide?
Wolfgang heeft zeer goede producten, ga je vast en zeker tevreden van zijn.
 
zie je de kleur hij verschiet van donker oranje naar licht oranje,en der zit geen pearl of matelic doorheen,tis gewoon een uni kleur,maar dan wel een hele mooie.
ik ben nou eenmaal fan van glasurit.