• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw forum lid Mila (BMW E91)

ai --> blink blink doet me pijn aan mijn ogen :cool:

mooie bak hoor, ziet er toppie uit !

Welkom hier

Frankie
 
Vandaag had iemand het lef om met z'n vinger 'VUIL' op de achterklep te schrijven... De auto stond inderdaad vuil en dat geintje levert dus krassen op. Mensen rond mij lachen dat weg. Vanavond achterklep even gewassen met de bouwlamp erop. Je kunt het woord vuil na wassen en drogen nog bijna lezen in het licht van de bouwlamp. Dat wordt dus binnenkort met de G220 erop... Ik baal als een stekker.

Gr. Mila
 
Mila zei:
Vandaag had iemand het lef om met z'n vinger 'VUIL' op de achterklep te schrijven... De auto stond inderdaad vuil en dat geintje levert dus krassen op. Mensen rond mij lachen dat weg. Vanavond achterklep even gewassen met de bouwlamp erop. Je kunt het woord vuil na wassen en drogen nog bijna lezen in het licht van de bouwlamp. Dat wordt dus binnenkort met de G220 erop... Ik baal als een stekker.

Gr. Mila

Balen inderdaad. Je ziet het best vaak op vieze auto's, en men snapt volgens mij gewoon echt niet dat het dus écht wel krassen oplevert! :|~* :klap