• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw forum lid Mila (BMW E91)

Mila

Detailing addict
10 aug 2008
66
52
Hallo allemaal,

Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben Martin (Mila). Ik ben sinds kort aan het machinaal poetsen begonnen (G220). Ik rijd een BMW 325d touring van 2007 safierzwart en zoals ik al heb kunnen lezen en ondervinden: de lak van een BMW is knetterhard. Evenals die van een VW. Graag leer ik van jullie allemaal hoe ik de bimmer tot een echte headturner kan detailen! Natuurlijk zal ik ook mijn eigen ervaringen hier posten.

Groeten,
Mila

Enkele foto's:

IMG_2422_4.jpg


IMG_2429_6.jpg
 
Foto's heb ik in overvloed, alleen hoe post ik zie hier. Op een ander forum kan ik ze gewoon als bijlage toevoegen in het bericht. Ik zie hier echter nergens een knop 'bijlagen toevoegen'.... Om jullie alvast nieuwsgierig te maken...hij staat op 19" BBS CK's...

gr. Mila
 
Hoi Martin, allereerst welkom hier.

Om foto's te uppen gebruik ik Photobucket.
Ik ben zelf een enorme NOOB op het gebied van PC's maar zelfs ik kan werken met Photobucket.

Dus hop hop hop aan de slag en foto's willen we zien !!!
 
Mooie wagen Mila, en dat model BBS vind ik helemaal super, staat je BMW echt über.
Welkom hier! Bedenk maar dat harde lakken ook minder snel beschadigen ;)
 
Schitterende wagen! :)^ Ook erg mooie velgen, vind zelf de BBS CH nog een kanshebber voor onder de GTI :-"