Misschien is het anders een idee om iemand in de buurt te zoeken die iedere 2 of 3 weken de auto met de hand voor je wil wassen?
Eventueel tegen een vergoeding.
Groeten Martin.
Eventueel tegen een vergoeding.
Groeten Martin.
Nou lijk ik de nuance toch te missen.Een paar keer per jaar met de hand wassen is echt te weinig.
Hoe meer vuil op de lak, hoe meer kans op krassen.
Ja, ik begin wat te schuiven. De tijd zal leren of ik dat ook volhoud. Het opzetten van een niet te ambitieus plan helpt daar wel bij .Ben blij dat je inziet dat met meer regelmaat wassen de boel simpelweg netter blijft. Je zal ook snel gaan inzien/ervaren dat áls je eenmaal de auto er netjes bij hebt staan, dat je er simpelweg een lekkerder gevoel bij hebt. Je koopt immers een nieuwe auto voor een flinke duit en deze wil je gewoon zo lang mogelijk netjes houden.
Kijk, nou gaat het voor mijn gevoel alweer richting echt poetsen. Wat adviseer je mij als minimumwerker om mee te nemen? En wat doe ik dan in die wasbox?Onthoud wel dat het aanschaffen van een goed was-arsenaal, of je nou handwast of de wasbox bezoekt, altijd een grote plus is. Ook in de wasbox trekt je de harde wasborstel over je lak die waarschijnlijk door de persoon vóór jou over velgen of vieze delen is gehaald. Alleen afspoelen met de hogedrukspuit zal altijd een laag vuil laten zitten op de auto die je alleen weghaalt door de auto aan te raken c.q. te wassen.
Zit nou te zoeken hoe je die Wetcoat aanbrengt maar kan het niet echt vinden. Je hebt het over 2-3 spraytjes per paneel. Moet je het daarna met een doek uitwrijven over dat hele paneel? Hoe verdeelt het anders?Vind je dit prima, maar wilt toch wel IETS van bescherming, dan zou ik zelf kiezen voor bijv. Gyeon - Wetcoat. Dit spul geef je 2-3 spraytjes per paneel en spuit je af met de hogedrukreiniger. (wasbox bijv) Dit product kan je over een wax/sealant sprayen, maar ook als stand alone.
Zit nou te zoeken hoe je die Wetcoat aanbrengt maar kan het niet echt vinden. Je hebt het over 2-3 spraytjes per paneel. Moet je het daarna met een doek uitwrijven over dat hele paneel? Hoe verdeelt het anders?