• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier op het forum: Martin

LRRRV

Detailing rookie
24 feb 2020
5
15
Hoi allemaal,

ik ben al jaren een autoliefhebber en ben zeer zuinig op mijn auto. Eind vorig jaar mijn auto ingeruild (na 9 jaar in gereden te hebben) en kreeg compliment over hoe de auto eruit zag. Sinds kort de ene zwarte SUV omgeruild voor een volgende zwarte SUV. Voor mij een droomauto waar ik weer zuinig op ga zijn.

Ik heb wat video's bekeken op youtube en kwam wat detailing video's tegen, en van het een kwam het ander. Ik werd er steeds enthousiaster van en het ligt in de zelfde lijn als mijn passie voor (mijn) auto('s). Dus ik heb wat spullen gekocht bij carclean (de hoeveelheid regen = korting, heeft mij overtuigd ;)) en ga vol enthousiasme ermee aan de slag.

Ik hoop veel van jullie te lezen en te leren wat ik beter kan doen.

in ieder geval leuk om een enthousiaste groep mensen die posten op dit forum te volgen en dezelfde passie te delen.
 

Bijlagen

  • IMG_7841.JPG
    IMG_7841.JPG
    357,4 KB · Weergaven: 79
Dank. Ik heb wat spullen gekocht om goed te kunnen wassen (emmer met grid guard, foam snow wash, Air force blaster) en wat spullen om het interieur goed te onderhouden (veel leer). en nog wat andere dingetjes.

Heb veel zin om ermee aan de slag te gaan.:yum
 
Hoi allemaal,
Sinds kort de ene zwarte SUV omgeruild voor een volgende zwarte SUV.

Vette bak

Hoe ga je het dak poetsen? Onlangs hadden we een gesprek hierover en de consensus was iets van een steiger of een fikse ladder. Als je slimme tips hebt, dan houd ik me aanbevolen.

Welkom!
 
Vette bak

Hoe ga je het dak poetsen? Onlangs hadden we een gesprek hierover en de consensus was iets van een steiger of een fikse ladder. Als je slimme tips hebt, dan houd ik me aanbevolen.

Welkom!
goede vraag. ik zat te denken om inderdaad iets van een trap te gebruiken of misschien ook gebruik maken van de 'split tailgate' van de RR. Daar kan je op zitten maar natuurlijk ook op staan. maar dan kan je alleen beter bij de achterbovenkant natuurlijk..... wordt vervolgd.