• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NIEUW in het assortiment: KOCH-CHEMIE!

Zoals ik het zie heeft elk merk wel winnaars en verliezers qua producten en dan kan dat ook nog eens persoonsgebonden zijn met wat je wel en niet prettig vind werken.
Per merk moet je proefondervindelijk uitzoeken wat wel/niet prettig is in het gebruik.
Ik vind Gyeon een prettig merk en de meeste spullen zijn top maar er zijn ook producten die niet in mijn straatje passen.
Dat zal met Koch Chemie hetzelfde zijn gok ik.

Voor het gemak nog een foto van de finish na het regenen met Kock Polstar en beschermen met Leather Star.

Aanpak:
Polstar aangebracht met de Monello Soffice kwast en verwerkt via de Koch Chemi foamflesje. Een mix gebruikt van 1 op 5.

Afgenomen met een vochtige Piccolo Nero doek en een verse Nero om de stoel af te drogen (tot zover nodig).

Beschermd met Leather Star, even goed schudden en daarna een paar druppels op de Disco Duo MF padje en dan is het een kwestie van egaal verdelen.

Na buffen was voor mij niet nodig.

Resultaat:
IMG20250307145211.webp

@SkyBuMp ,mede omdat ik geperforeerde leren stoelen heb wil ik dunne laagjes aanbrengen en dat gaat makkelijker wanneer het product van zichzelf al wat dunner is. Momenteel gebruik ik nog een crème achtig goedje van Wowo’s.

Voor het gemak nog een foto van de finish na het regenen met Kock Polstar en beschermen met Leather Star.

Aanpak:
Polstar aangebracht met de Monello Soffice kwast en verwerkt via de Koch Chemi foamflesje. Een mix gebruikt van 1 op 5.

Afgenomen met een vochtige Piccolo Nero doek en een verse Nero om de stoel af te drogen (tot zover nodig).

Beschermd met Leather Star, even goed schudden en daarna een paar druppels op de Disco Duo MF padje en dan is het een kwestie van egaal verdelen.

Na buffen was voor mij niet nodig.

Resultaat:
Bekijk bijlage 178010
Pol star geeft imho al echt een super mooie finish van zichzelf. Het is een beetje een verdunde quick detailer in die zin.

Had voorheen altijd een flesje 10:1 in de auto liggen met een doek, ook nooit problemen met schermen etc gehad.

Ik heb nu een fles innerqd in de auto liggen, ruikt lekker, maar is m.i. te vettig voor schermen en glanzend plastic.

• Leuk
Reacties: SkyBuMp
Ja Ric, snap ik zeker. De stoelen in mijn auto zijn ook geperforeerd, kijk maar goed op de foto. Gaat helemaal dikke prima met de Leather Star, zonder vegen of vlekken.

• Leuk
Reacties: Ric325i