• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw in het assortiment: Rimsavers velgenbeschermers!

Op de kleur na is dat wel een hele verbetering.

Staat best leuk wanneer je het totaalplaatje ziet :p

IMG_8272.JPG


Of op zwart... :cool:

IMG_2605.JPG
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Goed product, niemand wil "kerb rash". Wel een vraagje over het verwijderen. Is de 3m lijm/tape ook veilig op gelakte of geverfde velgen bij het verwijderen. Ik ken namelijk wat spul van 3m waarmee we macbooks op tafels plakten, als dat verkeerd werd verwijderd trok je gewoon de hele macbook krom. Dus ik neem aan dat je niet de lak van je velg trekt als je deze verwijderd.
 
  • Leuk
Reactions: Rimsavers
Prima uitgangspunt inderdaad. Zo krijg je direct de juiste ondersteuning. Verder lijkt het mij dat deze niet echt sterk genoeg zijn om schade te voorkomen als je vol op een stoeprand rij, maar het lijkt me wel ideaal om stoeprandschade weg te werken en bij licht contact schade te voorkomen.
 
Dit is misschien wel een hele mooie oplossing om mijn stoeprand schade te verstoppen. Alleen weet ik niet zeker welke kleur ik moet pakken. Het liefst wil ik ze onzichtbaar.
IMG_20161231_134925.jpg

IMG_20161231_151127.jpg


Wat denken jullie? Zwart lijkt me ook niet echt mooi.
 
  • Leuk
Reactions: Rimsavers
Dit is misschien wel een hele mooie oplossing om mijn stoeprand schade te verstoppen. Alleen weet ik niet zeker welke kleur ik moet pakken. Het liefst wil ik ze onzichtbaar.
Bekijk bijlage 91200
Bekijk bijlage 91201

Wat denken jullie? Zwart lijkt me ook niet echt mooi.

Dit is wellicht een goed voorbeeld (de rechter velg). Deze velg is een beetje te vergelijken met jouw velgen.
Wit zou ook nog kunnen, maar dat is natuurlijk opvallend ;)

IMG_2860.JPG
 
Goed product, niemand wil "kerb rash". Wel een vraagje over het verwijderen. Is de 3m lijm/tape ook veilig op gelakte of geverfde velgen bij het verwijderen. Ik ken namelijk wat spul van 3m waarmee we macbooks op tafels plakten, als dat verkeerd werd verwijderd trok je gewoon de hele macbook krom. Dus ik neem aan dat je niet de lak van je velg trekt als je deze verwijderd.

Het verwijderen zal geen schade toebrengen aan de lak/verf zolang het originele kwaliteit verf/lak betreft.
 
  • Leuk
Reactions: Jurgenp1