• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw in ons assortiment: Microfiber Madness

Ik heb de Incredimitt Wash Mitt al een tijdje, en moet zeggen dat dit momenteel mijn absolute favoriet is voor het wassen van m'n eigen wagen! Ik denk vooral de mix van de verschillende vezels en lengte maakt hem heel prettig werken.

Tim: De beschrijvingen van diverse Madness producten moeten nog wel aangepast worden op de webshop-pagina:
- Incredipad Wash pad: staat Incredisponge in de 2-emmer regel,
- Slogger All purpose MF towel: type-foutjes; klasjes en uitgevoegd.
- Cloudbuster Glass towel: typefoutje; velzels

Misschien de Wash pad meenemen in een vergelijkingstest van de Meguair's Super Thick mitt en de Monello Thick mitt?

@Tonie: die Cloudbuster is volgens mij niet extreem duurder dan de "alternatieve producten" (Monello, Dodo Juice).

Kees-sw Klopt, maar dat is eerlijk gezegd ook de minst interessante. Ik gebruik mijn Vetro Bianco vrij vaak, maar ik denk eigenlijk nooit: hmm, had er er maar meer van. Doeken om polijstmiddel mee af te nemen daarentegen... Je hebt minstens voor elk middel een nieuwe doek nodig en beter nog een aparte doek om de kiertjes schoon te maken, want daar zitten nog onafgebroken korrels in. En wax afnemen is weer wat anders.

Tim geef die arme Dibbuz maar weer de schuld;) Wat betreft een groot assortiment, dat is zeker mooi:-)^ Maar soms ook lastig kiezen en jullie moeten het maar allemaal op voorraad hebben.

Heb je het gedaan krijg je nog de schuld ;-). Teksten nagekeken en nieuwe foto's gemaakt en aangepast. Kan zijn dat je de oude nog even ziet doordat ze in de cache van je browser zitten.

Ik heb enkele " Crazy Pile " doeken van 40x40cm kado gekregen en kan alleen maar zeggen dat die Superzacht en fijn zijn, ben er dik tevreden over.
Fijn dat Carclean ze in het assortiment heeft opgenomen.