• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw lid. even voorstellen!

marvin-1989

Detailing rookie
17 apr 2014
11
0
35
hallo mede-poetsers/detailers,

ik lees al een paar weken mee op het forum, tijd om me fatsoenlijk voor te stellen.:ja mijn naam is marvin engelen, ik ben 24 jaar oud, en woonachtig in waalre.(naast eindhoven). ik ben naar alle tevredenheid sinds kort in aanraking gekomen met carclean. ik ben een autoliefhebber in hart en nieren, met een lichte voorkeur voor italiaans schoon.:love

mijn auto:

image-76.webp

image-84.webp

image-95.webp

image-93.webp

image-2472.webp

image-1888.webp

image-2394.webp

image-608.webp

image-1151.webp

image-1583.webp

image-1509.webp

image-1453.webp

image-2077.webp

image-1895.webp

image-168.webp

image-175.webp

image-183.webp

image-178.webp

image-177.webp

tot slot nog een foto van de poetsspullen die ik op dit moment gebruik:

image-392.webp

Svenn21;n392779 zei:
Welkom!

Mooie start collectie, enkel wat weinig doeken?
Wat is dat meest linkse Monello flesje?

het linkse flesje is de shampoo. doeken heb ik een overschot van.. allerlei merken en soorten. staan alleen niet op de foto.;-p ik heb ook nog een hoop poetsspullen van andere merken zoals 3M, meguair's etc. maar die gebruik ik niet meer(althans niet voor de 166).

IbizaSigno;n392802 zei:
Welkom! Mooie wagen hoor! :) Je bent wel Monello-minded. Nog ervaring met andere producten?

dankje! heb er ook flink voor moetten zoeken. maar het is een heerlijk apparaat. ben er erg zuinig op en doe er alles aan om hem in de staat te houden zoals hij nu is.

ervaringen met andere poetsspullen heb ik wel. pa is spuiter, dus heb al veel gezien. het echt polijsten en detailen van mijn eigen auto's is bij mijn vorige auto eigenlijk pas begonnen. hiervoor had ik een 156 1.8 twinspark. in een mooie donkerblauwe kleur.

554920_10151035490823819_1920482886_n-1.webp

562733_10150966002268819_639925560_n-1.webp

image-4.webp

image-3.webp

dat was een super lak om mee te werken.:ja toen deed ik al het polijstwerk met een professionele 3M lijn, clayen, en als wax gebruikte ik mequairs gold class.

alleen met deze kleur is alles anders. dit is een gewone uni-kleur hoogglans zwart. een hele zachte lak. de 3M en mequair's producten werkte hier niet meer mooi mee samen om het resultaat te geven dat ik zoek.
dus na wat rondneuzen op carclean bij monello terrecht gekomen. als eerste sprak me het design aan. het past gewoon mooi bij de auto.:roll en een mede alfist heeft ook ervaring met monello in samengang met de nero601 kleur. die was er erg over te spreken. dus maar besloten alles ineens te bestellen.:-)^ in de toekomst komt er vast nog wel spul van andere merken bij hoor. kwestie van tijd.. ik ga nog opzoek naar een auto voor dagelijks gebruik. aangezien de v6 hem aardig lust.X-] daar zullen dan misschien ook weer andere spullen voor moetten komen.