• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid: Lindsay155

Laten het niet gaan optellen, sommige dingen wil je gewoon niet weten.

Mijn vrouw zegt dan, een jaartje stevig door roken kost minstens net zo veel, en dit is beter voor de gezondheid.
En een schone auto
 
Welkom Linsday, leuk om weer een "bekende" van het CAR forum te mogen verwelkomen. :)

Ik had je 147 volgens mij nog niet eerder gezien, maar wat een fantastische uitvoering zo zeg! De 155 kende ik wel al, ook erg lekker, zeker met je laatste upgrade. ;)
 
Hi Tim,
Dankjewel!!
Nee daar is ook nog niet zo lang geleden een topic op geopend op CAR. Dus het kan goed kloppen dat je die nog niet eerder hebt gezien haha. :)
Ja de laatste upgrade voor de racer is geweldig, kan ook niet wachten om dit in actie te horen en te voelen. :heart_eyes:
Jij overgestapt naar ander merk zie ik? (wat overigens ook een dikke auto is!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: TimW
Tijdelijk uitstapje inderdaad, vroeg of laat komt er weer 1. :)

Ik heb vanuit praktisch oogpunt een hatchback nodig en nog lang getwijfeld tussen een Giulietta QV en de Cupra. De Giulietta is uiteindelijk afgevallen omdat ik er al 5 jaar 1 heb gereden. Iets anders is af en toe natuurlijk ook weer leuk. Helaas moet je bij Alfa Romeo altijd even geduld hebben voor wat nieuws. o_O
 
  • Leuk
Reactions: Lindsay155
Welkom! Wat onwijs gaaf de 147. In het verleden heb ik er ook zo één gehad met novitec uitlaatsysteem (gok wat jij nu ook heb). Laat je alfa hart toch weer een beetje smelten.
IMG_3249.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Lindsay155
Leuk! Was een mooi exemplaar ook die je hebt gehad! :) Nee ik heb geen Novitec uitlaat systeem maar een CSC einddemper met open middenpijp. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator: