• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid: Lindsay155

Lindsay155

Detailing trainee
6 jan 2020
17
25
32
Almere
Hoi allemaal!
Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Lindsay, 27 jaar oud en woonachtig in Almere.
Auto-gek in hart en nieren, opgegroeid met Italiaanse auto's en autosport.
Trotse eigenaresse van 2 Alfa Romeo's. Straat auto; de Alfa 147, en een Alfa 155 race auto omdat ik ook actief ben in de autosport.

Liefde voor Detailing / poetsen is enorm aanwezig en de collectie met spulletjes begint al aardig vorm te krijgen.
De Alfa 147 ben ik al steeds aan het detailen, elk weekend neem ik de auto wel even onder handen. De race auto zal er ook aan moeten gaan geloven als deze weer klaar staat en rolbaar is. :)
De merken waar ik momenteel producten van heb en gebruik:

- Infinity Wax
* Pure Shampoo
* Finale Interior Dressing
* Rubber & Plastic wax
* Rapid quick detailer
* Synergy QD ceramic quick detailer
* Wheel cleaner
* Spotless glass cleaner
* Supergloss Wax

- Stipt Polish Point
* Leather cleaner
* Anti Insect
* Tar & Glue Remover

- Chemical Guys
* Claybar-light
* Clay luber spray
* Hydro slick ceramic coating hyper wax

- The Poorboys World
* Wheel wax
* Typfoon microfiber shampoo

- Gyeon
-*Q2m Prep spray

- Car-pro
* Perl coat
* cquartz uk 3.0 coating

- Labocosmetica
* P-Ray

- EZ Car Care
* Ultimate APC

Van het voorjaar wil ik de auto ook gaan kleien, polijsten,preppen,coaten en waxen. Nu al zin in! :)
(Er zit overigens nu al wel een wax op die ik onderhoud met een keramische Quick detailer.)

De auto's waar het om gaat:

49341070063_bbf55f3658_k.jpg

49341520966_dfdf3ed5cd_k.jpg


En de race auto:
nc_oc=AQk0g--q3WwOS4AjjRTuBwpvdGGBpA6d7_QCpmEQTjAMaTd3RQi29I2DTQsKUTm_XN0&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

nc_oc=AQk_uZOLHWTBLru-byfsQmVhF7MWeWpxJlm-fT7uZcbHNA2-v9rsFyhsdTPTM8sDtqA&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg



Groetjes,
Lindsay
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier Lindsay, de 147 staat er netjes bij, en dat lichte interieur is niet makkelijk om netjes te houden. Heeft de racer nog steeds één kleur geel, of zie je door opbleken ook verschil? (Ik ken ook een gele Seat Leon van de 1e generatie die zoveel verschillende kleuren geel had, dat ie de bijnaam KameLeon heeft gekregen)
 
  • Leuk
Reactions: Lindsay155
Welkom hier Lindsay, de 147 staat er netjes bij, en dat lichte interieur is niet makkelijk om netjes te houden. Heeft de racer nog steeds één kleur geel, of zie je door opbleken ook verschil? (Ik ken ook een gele Seat Leon van de 1e generatie die zoveel verschillende kleuren geel had, dat ie de bijnaam KameLeon heeft gekregen)
Dankjewel!
De racer heeft opzich 1 kleur geel, het jammere alleen is dat deze onwijs slecht is gespoten waardoor er eigenlijk geen blanke lak op zit. Hierdoor helaas niet de glans en gladheid die ik wil en hecht vuil heel snel in de lak. Ik wil snel dus de auto in een goede wax /coating zetten om het nog even uit te kunnen zingen voordat ik de auto volledig opnieuw laat overspuiten (opnieuw geel.) De stickers verbloemen een hoop gelukkig. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Welkom op het forum! Vette auto's!

Ik zie dat er nog veel ruimte is voor onze producten :)
 
  • Leuk
Reactions: Lindsay155
Welkom op dit gezellige forum :cool: menig man droomt denk ik van een vrouw als jou; je houdt van autosport en Detailing ;)

In het verleden ook al eens een 147 mogen detailen
 

Bijlagen

  • P1070229-BorderMaker.JPG
    P1070229-BorderMaker.JPG
    127 KB · Weergaven: 192
  • P1070228-BorderMaker.JPG
    P1070228-BorderMaker.JPG
    170,7 KB · Weergaven: 206
  • Leuk
Reactions: Lindsay155
Welkom, mijn eerste 2 nieuwe auto's , many ago, waren Alfa 33.

Zeker toen niet de meest betrouwbare auto's maar nog steeds de leukste auto die ik ooit gehad heb.
 
  • Leuk
Reactions: Lindsay155