• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw product Monello Acquafobia

Wil

Detailing addict
22 mei 2009
44
65
Ik was vandaag is op de site aan het kijken bij de nieuwe producten en zag het volgende staan.

Monello Acquafobia
Coaten in een handomdraai
Acquafobia is een spray coating die je wel heel makkelijk aanbrengt. Opsprayen na het wassen en afspoelen (afdrogen niet nodig) en daarna met een harde waterstraal of je hogedrukreiniger afspuiten. Het resultaat: sterke waterafstotendheid!


Is dit te vergelijken met Gyeon Wetcoat die ik nu zelf gebruik.
Heeft iemand al ervaring met het product en is het te vergelijken met Wetcoat?

Ik ben benieuwd naar de reacties en bevindingen en zal het maar is bestellen als de Wetcoat op is.
 
Vandaag voor het eerst Acquafobia gebruikt en vond het geweldig.
Even de auto goed wassen en afspoelen daarna Acquafobia erop sprayen en het lijkt net of je een dure wax laag heb aangebracht.
Het zorgde ervoor dat de lak super waterafstotend werd.
Nu even aankijken en daarna de wetcoat van gyeon proberen om te kijken of er veel verschil in zit.
Lakcoating blijft in ieder geval in mijn verzameling.
 
Even zodat ik het goed begrijp.... Komt dit ipv van de waxlaag of is dit extra als laatste behandeling??
 
[video=youtube_share;5GVsWRuSjyw]https://youtu.be/5GVsWRuSjyw[/video] voordeur staat gewoon in de icewax achterdeur behandeld met aquafobia
 
Aangenaam verrast! Vanavond heb ik de auto gepoetst en vervolgens acquafobia getest. De auto stond goed in de wax (lees: Ibrido Limited +- 1,5 maand geleden aangebracht) maar door de Acquafobia nam de beading nog meer toe, de verwerking ging prima. Ik ben erg benieuwd naar de standtijd maar tot dusver uiterst positief!

Leuke bijkomstigheid, lekker geurtje!
 
Maar wat voor zin heeft dat?? Of bedoel je als de collonite er al een poos opzit dat het eigenlijk weer een keer zou moeten dat je er dan monello op gaat spuiten??