• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw project - Audi S5 - update

TonCoronel

Detailing rookie
14 nov 2008
147
0
Nieuw project - Audi S5

Mijn 'nieuwe' 2e hands auto is geariveerd en deze week ga ik hem onder handen nemen. Hieronder alvast een indruk van de staat van de lak en het eerste resultaat.

De motorkap is behandeldt met:
Rotary icm witte LC compressor pad icm Menzerna Intensive Polish
Excenter icm witte LC pad icm Menzerna Final Finish
Excenter icm zwarte LC pad icm PB Black Hole

IMG_5025.jpg

IMG_5026.jpg

IMG_5029.jpg

IMG_5037.jpg

IMG_5040.jpg

IMG_5043.jpg

IMG_5045.jpg

IMG_5050.jpg
 
Strakke bak en lak! Het is dan wel een detailingforum, maar doe ons (mij) een lol en plaats even foto's van hele auto .... :grinning:
 
vette wagen!

en indd, daar is iemand ff snel met de rotary overheen gegaan!

dat had me pa's mondeo ook toen hij bij de dealer weg kwam:klap (nieuw gekocht)

welke lamp heb je gebruikt? gewoon de brinkmann of een ander?
 
Dat ziet er weer erg netjes uit. Als de katten er nu maar afblijven. Die hebben er bij mij een handje van om na een grondige beurt even over de auto te lopen en met het afspringen net nog even hun nagels in de lak te planten. 1 voordeel: zo blijf je wel bezig :D
 
DKBM zei:
Strakke bak en lak! Het is dan wel een detailingforum, maar doe ons (mij) een lol en plaats even foto's van hele auto .... :grinning:

Jaja maar het is een lopend project :D voorlopig alleen de motorkap gedaan de rest volgt gestaag!


Aron147 zei:
welke lamp heb je gebruikt? gewoon de brinkmann of een ander?

Jup gewoon brinkman of op sommige foto's de flitser van de camera
 
Update,

Inmiddels 1 zijde volledige gedetailed, ook de uitlaten en velgen zijn inmiddels gedaan:

Voor:
IMG_5075.jpg


Na:
IMG_5080.jpg

IMG_5081.jpg


Velgje na:
IMG_5082.jpg


Uitlaten vies:
IMG_5058.jpg


Uitlaten schoon(kon de camera niet stil houden:
IMG_5064.jpg


Links wel rechts niet:
IMG_5068.jpg
 
Ton Coronel: Kan niet wachten op beter foto's! Wat een schitterende bak weer! Ik zie dat je ook al met de deurpanelen bezig bent. Andere speakers of schade?
 
Wat een monster 8-())

Ook vind ik het onvoorstelbaar hoe mensen het voor elkaar krijgen om die lak er zo uit te laten zien in korte tijd... maar goed dat je lekker kan detailen :ja