NEE, niet stoppen en alles verkopen Pik! (woord wat ik normaal niet gebruik, maar nu wel om jezelf even met beide benen op de grond te doen belanden).
Hieronder een paar redenen om niet te stoppen (mijn visie hierop):
- zoals reeds gezegd krijg je daar hoogstwaarschijnlijk spijt van, en dan kun je weer een collectie opbouwen voor de nieuwprijs (al zal CC dat niet erg vinden
).
- eenmaal gestopt zal je ook niet of minder op dit forum rondhangen, en moeten we je ongezouten / humoristische / kolderieke / uitgebreide / informatieve / enzovoort berichten missen.
- er is maar 1 detailer die naakt, of in string staat te detailen
: hou die titel zelf a.u.b.
- je hoeft het niet voor het geld te doen (je zegt zelf: laat de overheid die buts geld maar maandelijks overmaken), maar een leuke snabbel kun je altijd meepakken (en daar hoeft de overheid dan weer geen weet van te hebben).
- detailen is niet alleen verslavend (dus van dat virus kom je echt niet af) maar ook ontspannend (door inspanning) dus goed voor lijf en geest!
Gewoon even rustig over nadenken, niet impulsief handelen! Eventueel (ooit) met een kleinere collectie verder gaan, er zijn er genoeg die met minder spullen hun wagen naar tevredenheid detailen.
En staar je niet blind op sommige forumleden die voor ieder kunstje een passend product, de mooiste (dus dure) waxen of super-machines hebben aangeschaft..........(zo heb ik zelf een redelijke collectie opgebouwd die een flinke duit heeft gekost, maar ben jaloers op jou Rupes).
Roei met de riemen die je hebt!