• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe auto gekocht

Hoi Porter,

Gefeliciteerd met je nieuwe auto, hopelijk heb je er veel plezier van. En wat hierboven als is aangegeven, zeker goed reinigen met een ijzer oplosser en klei. Wat je daarna gaat doen is een beetje afhankelijk van de staat.

Je hebt verschillende middeltjes voor verschillende resultaten. Veel pre-wax cleaners verwijderen vuil en oxidatie en bevatten vaak fillers. Oxidatie zal niet het probleem zijn hoop ik voor je, vuil wel. Ik zou in eerste instantie kiezen voor een chemische cleaner zonder toevoegingen, (bijv prof polish, tough prep van AF bevat korreltjes, dus zou ik toch nog even laten staan) of inderdaad finale en daarna afnemen met Prep.

Ben je tevreden over EX-P? Anders zou je ook AF tough coat kunnen overwegen. Doet het erg goed op wit.

Porter;n418384 zei:
Dat zou ik ook niet gauw,doen, behalve als,het korting oplevert of zelf goed te herstellen is...

Wat ga je anders doen? Als je het niet accepteert, wordt deze schade door een tjappie met een rotary gefixed in een drie minuten, dus veel soeps kan dat niet wezen...

Succes!

ik zie ook wekelijks nieuwe auto's in de showroom staan en maak ze ook klaar voor aflevering,
wat mij opvalt is bij zwarte auto's er altijd al wel wat kleine imperfecties hier en daar zitten, maar die ook alleen door liefhebbers gezien worden. en donkerblauw zie je ook nog wel is wat.
maar kleuren zoals donkerbruin, rood, wit, en grijs gaan bij ons bijna altijd perfect weg. en dat moet ook vind ik een nieuwe auto in dat segment kost je snel 30k