• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe bestelling, wat denken jullie?

Inderdaad niet zo duurzaam ,maar je kan dit zien als een spray-wax ,om af en toe eens te toppen.
 
'k heb net de bestelling geplaatst.

Shining Monkey - D-Spec Glass Cleaner Foam
Shining Monkey - D-Spec Fabric/Leather Protector
Pinnacle - Micro-Rejuvenator Detergent Concentrate
Grit Guard - Semi Transparante Emmer + Grit Guard Zwart
Shining Monkey - No Spitting Tire Shine
Cobra - 'The Bone' Spons
Chemical Guys - Bodywash + Wax
Poorboys World - Spray and Wipe
Cobra - Super Plush Deluxe Microfiber Towel
Valma - Velgenborstel
Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm

Nu maar hopen dat de banken even snel zijn als carclean. :D:
 
Is er wel een alternatief in België..?

Het snelste (Pc Banking) is gewoon geen datum invoeren ,voor de verwerkking van een opdracht ,dan zet hij het direct bij nog te verwerken.
 
Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Terug omhoog
Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

* U bestelt een product
* Kies iDEAL als betaalmethode
* Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
* U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
* De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
* Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
* U ontvangt een bevestiging van uw bank
* U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

;)
 
Het bestaat alleszins want als ik via Proximus ( http://customer.proximus.be/nl/My_Credit_My_Reload/index.html )mijn GSMkaart herlaad kan ik mijn bank kiezen en is de rest van de procedure zoals bij iDEAL. Weet alleen niet hoe het allemaal in zijn werk gaat maar veronderstel dat Tim daar toch achter kan komen als ie eens contact opneemt met een Belgische bank?
 
Het pakje is nog voor de middag aangekomen. :party: :party:

@Carclean crew: Bedankt voor de zeer snelle handeling en natuurlijk ook voor de extra's! :heart_eyes:

Ik wil toch ook nog even zeggen dat de handgeschreven kaart een mooie persoonlijke touch geeft aan het hele gebeuren. ;)