• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe bestelling

Fraxter

Detailing addict
11 mei 2011
278
65
35
Beste mensen,

Ik heb een aantal vragen over mijn nieuwe bestelling.

1. Ik heb enige tijd geleden PB Trim Restorer aangeschaft, maar ik vind dit werkelijk een drama product. Ook na bumpers afgenomen te hebben met APC 1:4 blijft het maar vlekken en wordt het niet mooi zwart. Wat is hier een goed alternatief voor?

2. Hoe krijg ik waxresten en vuil tussen de embleems en type aanduidingen vandaan? Borsteltje en type?

3. Met wat voor borstel kan ik trims e.d. schoonmaken?

Alvast bedankt.
 
@ Petrol: 1. Black WOW is wel WOW duur is er ook een goedkopere variant?
2. Ziet er goed uit!
3. Soms wil de APC nog weleens in de bumpers trekken, dit moet je er dan uitwrijven met een zachte borstel.
 
Trim Restorer laat zich het best aanbrengen met een badstof applicator! Met een MF gaat het nagenoeg altijd vlekken. Ik heb laatst de verkleurde strips gedaan van een Safrane, zijn nu nog steeds prachtig donkergrijs zonder vlekken!
 
Als je Trim Restorer wilt aanbrengen op een rooster of in een honingraadgril lukt dat niet goed met een appl. Ik heb het daarom met een kwast aangebracht, 15 minuten gewacht en nagewreven met een MF doek. Resultaat zeer bedroevend.
Ik heb overigens op aanraden van jouw in een ander topic twee badstof applicators gekocht! Morgen zal ik proberen dit aan te brengen op een bumper, maar graag zou ik alsnog een goed product willen wat goed hecht op een gril en moeilijk bereikbare plekken voor een appl.
 
Hallo,

Misschien eens kijken naar deze:

100204 Protectant (Rubber - Vinyl - Plastic) - 710ml (Mothers wax)

Bij mij zeer nette resultaten op : banden,rubbers,vinyl zetels,plastic,dashbord,en waarschijnlijk nog veel meer!!

Danny
 
Misschien dat het daar aan ligt. En heb ik het steeds op gladde plastics geprobeerd. Ik laat de nieuwe Trim Restorer dan nog maar even achterwege en probeer eerst meerdere auto's met de PB TR. Misschien dat CC zo gul is om er een trim restorer als Back to Black van Mothers aan toe te voegen als cadeautje :D

Mijn bestelling voor nu is:
- PB Spay and Wipe 3780ml (Spul gaat er zo snel doorheen verdun het 1:1 maar gebruik het overal voor!)
- Carclean.com - Interieur borstel - Paardenhaar (Voor de vervuilde stoelen in de Punto)
- Metropolitan - Micro Cleaning Tool Kit (Kan ik eindelijk tussen de kieren van mijn stoelen)
- Mothers Wax - Detail Brushes (Ga ik gebruiken omdat ik de logo's vaak niet goed schoon krijg)
 
Blackwow werkt bij mij trouwens ook niet lang op gladde stootlijsten.
Na 3 weken is het er alweer vanaf :(
Op de geribbelde stukken blijft het wel wat langer zitten.

Binnenkort de dode trim sealant proberen maar die is helemaal wow duur.
 
Review DJ Trim Sealant :-"

Ik kan je zeggen dat het tot op heden nog steeds zwart is na bijna een jaar :ja
Dus de (dure) investering is het dubbel en dwars waard geweest.
 
Hoeveel product heb je op de 206 gebruikt, is immers maar een kleine verpakking, 50ml als ik me niet vergis.