• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe doeken wassen, wasmiddel bevat toch ook wasverzachter?

Hallo, even rondneuzen op het forum, denk dat ik juist ben. Ik heb een bestelling gedaan van deluxe mega mega towels en 3 pack peluche bianco. Moeten die van tevoren al eens gewassen worden of niet? En mag da dan al met gewoon wasmiddel, wij gebruiken meestal lavex van aldi, of moet dat al met micro-restore (die ik mee besteld heb om mijn oude mf's eens te wassen, ze zijn al wat jaartjes oud).
En gebruik je die micro restore alleen bij je was of samen met het gewoon wasmiddel? Of weken jullie voor in emmer met restore en dan in trommel met wasmiddel?

Lees even het volgende topic door https://forum.Carclean.com/cc_postst15364/Welk-wasmiddel-voor-doeken-en-pads.aspx

omdat ik voor in huis ook alles microvezel heb (doeken, moppen etc.) heb ik destijds een special waspoeder gekocht voor microvezel,
want zo'n lading in je wasmachine is toch aardig wat centjes als je het bij elkaar optelt en vooral omdat het microvezel moet doen wat ie moet doen zonder dat de wasmiddel het verpest. Ik weet niet of ik merk mag noemen, maar het is een grote doos met poeder type 3ZP15 en het is heel erg zuinig. misschien een idee om 1 zo'n doos aan te schaffen en met elkaar verdelen ofzo, want je gebruikt er echt heel weinig van