• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Mazda waxen

wpetit

Detailing trainee
9 apr 2013
6
47
Binnen enkele weken mag ik mijn nieuwe Mazda6 afhalen. Nu wens ik de lak van mijn nieuwe wagen extra te beschermen.
Wat kan ik hiervoor het beste doen en met welk product? Ook het lederen interieur wil ik voorzien van een extra bescherming.
Alle goede raad is welkom.
 
Misschien staat er in de stappenplannen handmatig en machinaal voldoende tips om uit de voeten te kunnen.
 
wpetit;323152 zei:
Nu wens ik de lak van mijn nieuwe wagen extra te beschermen. Wat kan ik hiervoor het beste doen en met welk product

1000 keuzes.......1000 antwoorden :weetniet

Ieder heeft zo zijn voorkeuren , vooral veel lezen en proberen om eens langs iemand te gaan in jouw buurt die over het 1 en ander beschikt .

Wat je ongeveer zal nodig hebben wil je het allemaal een beetje deftig doen :

3 emmers (1 aparte voor de velgen) , 3 washandschoenen (1 schaapje , 1 rasta/mf + 1 rasta/mf enkel voor de velgen) , shampoo.... , velgenborstel(s) , klei(set) , iron-x , een paintcleaner (bvb prof. polish Poorboys) + pads , een wax of sealant + mousse pad , 1 of 2 droogdoeken , oppoetsdoeken (bvb bianco trio) , een detailerspray bvb S&W ( ook als drooghulp erg handig) , een produkt om je leder te reinigen + beschermen..., mogelijk een bandendressing enz enz....

Kortom , lees veel show-offs en kijk wat er zoal gebruikt wordt met welk resultaat en je zal al veel wijzer worden :ja

Welke kleur van Mazda wordt het ?