• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Pads voor mijn DAP.

Klouxone

Detailing rookie
18 dec 2008
39
0
Na een aantal jaar poetsen ben ik toe aan nieuwe pads. Mijn orange pad is nog in orde en heb ik weinig gebruikt. Nu zie ik dat de witte pad die ik met mezzo monello gebruikte nog steeds te koop is. echter kan ik de groene finishing pad die ik gebruikte met monello finale niet meer vinden. is deze vervangen voor wat anders? Het betreft de 5.5 inch pads.

Ik ben het overzicht even kwijt. ook als in naar de sticky kijk in het gedeelte pads en doeken. Heeft iemand advies voor wat ik nu kan gebruiken?

De groene light polishing/finishing pad bestaat niet meer. Is vervangen voor de witte (die iets zachter is gemaakt). Als je de groene light polishing pad nog wilt aanschaffen, kan je nog wel terugvallen op de Smart pad CCS 5.5 inch light polishing/finishing pad (maar ik denk dat daarvoor geldt op=op)

Dus als ik het goed begrijp zijn de oude witte en groene pad gefuseerd tot een nieuwe pad. De witte die jij noemt freddyevo2. Dus er zijn geen alternatieven? Op de oude voorraad na dan?

Dat heb ik ook zo begrepen :ja
Ik ben zelf een fan van de kompressor pads, maar ik ben bang dat die ook niet meer leverbaar gaan worden

Misschien kan iemand van carclean hier op inspringen? Ik ben benieuwd wat er dan voor nieuws in de webshop komt