• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe “poetsert”

glutendokter

Detailing trainee
19 feb 2019
17
48
52
groningen
Hallo poetsers,
Ik wou me bij deze maar even voorstellen. Ik ben een bakker uit bet noorden van het land getrouwd en 2 kinderen. Mijn auto’s motor en caravan heb ik eigenlijk altijd met de hand gewassen en gepoetst met beetje shampoo en flesje turtle wax zwarte sonax en cleaner wax.
Afgelopen jaar andere caravan gekocht en daarna mezelf getrakteerd op een Volvo s60
Om die mooi te houden wat mooie wax gekocht. soft99 waterblocks en king of glos
Al een tijdje zat ik te denken aan een polijst machine heb ondertussen een hoop vierkante meters te poetsen maar toen ik de gele c1 ging wassen wist ik het zeker.
SPTA 3" gekocht en de nodige polijst producten van Monello finale, mezzo ,veloce wat shampoo en lubricant om te kleien witte en zwarte pads zijn onderweg
Ik zat hem weer netjes krijgen ook

Ik dacht dat het hier wel mee moet gaan lukken tips zijn welkom
Groet Martijn

Bijlagen

• poets.webp
    poets.webp
    87 KB · Weergaven: 153
Welkom op het forum! Met een 3inch polisher kan je natuurlijk de moeilijkere plekken wat beter aanpakken. Vlakker panelen zullen zo wel wat langer duren natuurlijk. Maar op zich prima doenbaar. Het resultaat mag je hier zeker delen!

Welkom op het forum! Met een 3inch polisher kan je natuurlijk de moeilijkere plekken wat beter aanpakken. Vlakker panelen zullen zo wel wat langer duren natuurlijk. Maar op zich prima doenbaar. Het resultaat mag je hier zeker delen!
@ m3
Ik weet dat het langzamer gaat maar met de hand duurt nog langer.
Is een bewuste keuze rare hoekjes makkelijker en de caravan is geheel met van die fijne bobbeltjes ik vervracht dit beter te kunnen gaan doen met een kleinere machine

• Leuk
Reacties: M3fan