• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe producten Detailrs

De producten zijn niet echt voordelig maar als Carclean ze verkoopt zal het wel getest en prima zijn denk ik, Die paar ervaringen die ik gevonden heb geven aan dat het een okè merk is maar ook niet meer, even wachten dus op de eerste ervaringen hier. De flesjes zien er iig gelikt uit. De ervaringen op VertrouwdePiloot zijn wel voornamelijk positief maar in die site heb ik dan weer geen vertrouwen.

Laatst bewerkt:
De meeste merken hebben winnaars en verliezers en dat zal voor dit merk niet anders zijn. Al zijn er merken die veel meer producten “op orde” hebben in vergelijk met andere merken.
Ik ben zelf niet bekend met het merk maar onderstaande artikelen herken ik en zijn imo allerminst onderscheidend/te duur voor wat je krijgt. (Let op dit heeft wat mij betreft verder niks met Carclean zelf te maken maar zegt mij wel wat over DetailRs).
En deze bv
En :
En :
En
En

Hoe meer ik naar dit merk kijk des te meer ik een “Ali express vibe” krijg dus with all due respect blijf ik wel bij merken als Gyeon ,Dodo juice ,Bilthamber, Koch chemie bv. Wellicht heeft DetailRS een topproduct in het assortiment en dan hoor ik het graag maar ik persoonlijk wacht ik wel even met aanschaffen.

Laatst bewerkt:
Ik vind de flesjes mooi, maar de prijzen vind ik te duur. Die emmer is 24,99€ zonder grid guard die ook nog eens 14,99€ kost, zet daar de uitstekende Monello emmer van 20l naast incl grid guard en fantastische handgreep voor slechts 20,99€ en dit voor 14€ minder. Er is voor mij geen enkele redenen om DetailRS Fast Glass(14,99€ voor 500ml) te verkiezen boven Bilt Hamber Trace-Less(16,99€ voor 1l) of Invisible Glass(12,99€ voor 643ml) alle glasreinigers zijn goedkoper in prijs/L...Dat is toch niet normaal? Een rol met 50 microvezeldoeken voor 24,99€? Ik koop wel de doos met 50 doeken uit de Action voor 3,99€...die voldoen uitstekend voor vuile werkjes en je kan ze ook wassen.

Ik denk dat die gast van DetailRS gewoon premium prijzen aanrekent en dat er daardoor mensen gewoon de vertrouwde producten zullen kopen van gevestigde en bewezen merken die ook nog eens goedkoper zijn en in grotere flessen. De nieuwe Poorboy's World Au Naturale zit al in mijn mandje.

Ik zou voor je iets koop van dit merk bij Carclean eerst op de site van Detailrs zelf kijken regelmatig aanbiedingen die ik hier niet zie . Bv 2 plus 1 acties

Ik krijg jeuk van al dat geschreeuw op social media. Daar zal ik wel te oud voor zijn ofzo. Kwam op een gegeven moment telkens weer bij mijn Insta voorbij. Als je zo hard moet roepen dat het fantastisch is en de hele tijd aanbiedingen hebt, dan bekruipt mij een blauwe flessen gevoel.
Ik heb geen idee van de kwaliteit, en had eerlijk gezegd nooit gedacht dit bij Carclean aan te treffen. Kopen zal ik het in ieder geval nooit en dat is puur een imago kwestie.

• Leuk
Reacties: Jurjenz