• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Washmitt/ Glasdoek en dry towell?

NHke

Detailing chief
11 jan 2009
707
100
Hallo iedereen..

Binnenkort een nieuwe wagen, dus ben ook aan het uitzien naar nieuwe doeken enzo..

Momenteel heb ik de

- Washmitt van Meguairs
- Watermagnet van Meguiars..

Nu is mijn oog gevallen op de

- Poorboys World - Velvet Smooth Glass Towel
- Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel
- Poorboys World - Mega Plush Mitt Large

Waardige vervangers voor de meguiars artikelen dat ik nu heb??
 
Ik heb 2 Waffle Weaves van PBW. Zijn erg goede doeken. Toch gebruik is eerst de Chemical Guys Miracle Dryer voor het meeste water om hem droog te wrijven met 1 of 2 Waffle Weave(s).

Kan ook in 1 keer maar zo bevalt het me beter.
 
Ik kan het niet vaak genoeg aanraden ,weet dat het persoonlijk is ,maar een schaap is veel beter om te wassen (vindt ik dan toch).

Dus ik zou zeggen :
-Mothers Lambswool Washmitt
-Miracle Dryer (of de Carrand versie)
-Glas doek kan ik niets over zeggen ,nooit de Poorboys gebruikt ,ik heb de Cobra Waffle Weave voor glas ,valt redelijk mee. De Dodo Mint Merkin is mss ook een optie..?
 
dodo mint merkin,hele goede glasdoek. bij mijn laatste bezoek aan cc op aanraden van dennis meegenomen
droegdoek de poorboy's doek en als mitt die van mothers. the bone werkt ook heel lekker.
 
Nico, ivm met de droogdoek, zelf ben ik gestart met de Meg's watermagneet, liep ik niet warm voor en heb dan de droogdoek van PoorBoys gekocht, deze is een goed droogdoek, echter die carrand droogdoek is nog stukken beter dan de PoorBoys, na een ganse wagen voelt die amper nat aan en deze droogt nog beter dan de Poorboys. een echte aanrader enne ge weet het hé, als ge iets most bestellen.......give me a call ;) !
 
megane_cc zei:
Nico, ivm met de droogdoek, zelf ben ik gestart met de Meg's watermagneet, liep ik niet warm voor en heb dan de droogdoek van PoorBoys gekocht, deze is een goed droogdoek, echter die carrand droogdoek is nog stukken beter dan de PoorBoys, na een ganse wagen voelt die amper nat aan en deze droogt nog beter dan de Poorboys. een echte aanrader enne ge weet het hé, als ge iets most bestellen.......give me a call ;) !

Cava :)^