• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuweling uit regio Den Haag

Hardred

Detailing trainee
22 jun 2022
6
35
Hallo allen!

Mijn naam is Lion! Hierbij stel ik me ook even netjes voor ;)
Een beetje over mij: begonnen in een handgeschakelde Alfa Romeo Giulietta welke ik steeds meer en meer ging wassen, gewoon voor de leuk of voor de kleine vuiltjes.
Inmiddels rijd ik sinds december 2021 in een Lynk & Co 01, ja die auto die je waarschijnlijk nu overal ziet rijden(gelukkig wel een persoonlijk tintje eraan gegeven ;) ) en ben ik van iedere week mijn auto in de wasbox wassen, gegaan naar iedere week goed en met de hand de auto poetsen in een wasbox. Het is voor mij zowel een hobby geworden als iets wat rust in mijn hoofd brengt na een drukke werkweek en haal er een zekere satisfaction uit als de auto zowel binnen als buiten weer brand schoon is(mijn auto krijgt soms nog meer aandacht op de vrijdag/zaterdagavond dan mijn vriendin:joy:).

Tevens een tijdje terug mijn eerste bestelling gedaan met producten van Gyeon, waaronder de View coating die al mooi zijn werk aan het doen is.

Ik hoop hier op dit forum ook een stuk wijzer te worden op het gebied van detailing en zeker met polijsten, dus mocht je nog beginners tips hebben voor polijsten, do tell, kan niet wachten om binnenkort een goede beginnersset te kopen waarmee ik uit de voeten kan.
ad08a207-f8e6-4e5f-9258-84686c89d6ce.jpg


d09d0560-d2ff-4c85-a263-c19e8d0bfe82.jpg


ca155db0-40e3-4707-8a7f-d83a0318381d.jpg
 
Welkom Lion, zo'n Lynk & Co zie ik toch niet zo vaak, af en toe spot ik er een zwarte op de N11 bij Alphen, en heel af en toe nog ergens anders één. Voor- en achterkant van die auto lijken me niet echt makkelijk voor een detailer: het barst van de lastige hoekjes.
 
  • Leuk
Reactions: Hardred
Welkom Lion! Het concept van zo'n lynk&co is toch het delen van een auto? Dat is als detailer toch wel "link" o_O

Veel plezier hier en met de nieuwe hobby!
 
  • Leuk
Reactions: Hardred
Welkom Lion! Het concept van zo'n lynk&co is toch het delen van een auto? Dat is als detailer toch wel "link" o_O

Veel plezier hier en met de nieuwe hobby!
Klopt, maar dat huren is (gelukkig)optioneel en hoef je niet te doen. Dus dan is het een erg mooi alternatief ten opzichte van private lease. Ik heb geen BKR en kan er maandelijks vanaf(ik zit bij lynk & co zelf) :)
 
  • Leuk
Reactions: RoCo