• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nilfisk HD en Lancia schuimspuiter

BlackBarchetta

Detailing chief
15 jun 2016
76
93
57
ik zit er over te denken een HD spuit aan te schaffen, om mijn barchetta eens in te kunnen schuimen (maar ook voor de lastige plekjes van de motor). Nu staat er bij de Lancia foam spuitlans for Nilfisk Alto dat hij geschikt is voor de Alto (duh), maar in ik kan op het type "Alto" van Nilfisk nergens op het web vinden. Ze heten allemaal C130 of iets dergelijks. Weet iemand welke types Er bedoeld worden met "Alto"?

dit staat op deze site: https://www.vvs-online.nl/webshop/

WAP, KEW, ALTO of Nilfisk. Voor 1999 waren WAP en KEW zelfstandige bedrijven voor o.a hogedrukreinigers. Zij zijn in 1999 gefuseerd onder de naam ALTO. In 2003 is ALTO overgenomen door Nilfisk Nederland. Een beursgenoteerd bedrijf met als kernactiviteit reinigingstechnieken.

Aha, ok. Ik kan dus gewoon een Nilfiskje kopen en een Lancia schuimspuit. Bedankt !
Nou zie ik dat die Nilfisks standaard geleverd worden met een soort van foam lansje. Weet iemand of dat wat is toevallig?