• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nissan 350Z my 2005

Hallo Emiel,
Knap werk geleverd!:jippie
Heb je ook iets aan de ramen gedaan of zijn die enkel proper gemaakt met een glass-spray?
Bij mijn auto blijven er precies maar vlekken op de ramen zitten en vind dit natuurlijk niet leuk,zeker na gisteren:
netjes gewassen en tot slot de glass-spray van mothers gebruikt maar de witte vlekjes(kalk?)kreeg ik maar niet weggeveegd!
En ik vind de tijd maar niet om er eens echt werk van te maken van die ramen :lol

Groeten Danny

De ramen heb ik gedaan met poorbiys spray and wipe, daar krijg je een mooi streeploos resultaat mee, beetje op de ruiten sprayen, afnemen met een mf doek en klaar, doet perfect zijn werk zonder te strepen

Emiel pracht resultaat, maar kan je even vertellen op welke manier je de deurklink hebt aangepakt ?

De deurklinken heb ik gewoon met de DAP en oranje pad met mezzo aangepast, en dan 2 hits, daarna afbouwen en sealant/glaze/wax erop.

Super gedaan, mooi om het beestje weer te zien stralen. (ookal is dit alweer bijna 2 jaar geleden). Kun jij me wel even vertellen welke middelen je 'precies' hebt gebruikt voor bijv. de deurgrepen ?

Mooi resultaat behaald bij de 350z!

Zal trouwens een hoop werk geweest zijn die A8, volgens mij is het zelfs een verlengde als ik het goed zie.

De klinken heb ik als ik het me goed herinner met inizio op een handpad gedaan, toen was de cone nog niet zo bekend

@ VW marcel, A8 was inderdaad ook een lap werk, is een verlengde inderdaad.

emiel10;320778 zei:
De klinken heb ik als ik het me goed herinner met inizio op een handpad gedaan, toen was de cone nog niet zo bekend

@ VW marcel, A8 was inderdaad ook een lap werk, is een verlengde inderdaad.

Ah ok, is dit vergelijkbaar met de M105 van Megs ?