• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nissan GTR

Wat een heerlijke wagen inderdaad! Mooi verslag.

Monello wordt door Menzerna gemaakt, maar is niet 1 op 1 overgenomen. Prijs/kwaliteit is Monello echter niet te kloppen.

Wat een super vette wagen in een niet alledaagse kleur voor de GT-R!
Mooie glans en wat een oppervlak die motorkap haha!

Wat een net resultaat. Wat me vooral opviel, dat de uitlaat pijpjes erg zijn opgeknapt. Klein detail wat er meteen fantastisch uitziet.

En de foto waarbij je de Potenza band, velg en klauw, daar word je vrolijk van! Netjes hoor.

ex-mooseman;316948 zei:
Monello = Menzerna-kloon ?

Aan je produkten zie ik waar je ze vandaan hebt :D

je bent dan ook van de juiste kant van de grens :p

grapje he mannen :)

@Emiel866: zwijg me daarover :) was een extreem opp. en zeker iets waar je niks mag over het hoofd zien. want dat is het eerste waar de mensen naartoe kijken :)

bedankt aan iedereen voor de mooie comment :) maakt me blij!

op naar de volgende :)

prachtige nissan gtr vooral zoals hij er nu bijstaat het moet wel erg leuk zijn om eens met zoon ''monster'' te rijden

anory;317297 zei:
prachtige nissan gtr vooral zoals hij er nu bijstaat het moet wel erg leuk zijn om eens met zoon ''monster'' te rijden

en duur... taks/verzekering/inschrijving/... en vooral het verbruik :) ik klaag soms met mijn subaru impreza, maar ik kan er niet aan tippen hoor :)